riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Amsterdamse Waterleidingduinen – slot

Posted by riaphilips op 15 november 2013

Ik sluit deze serie af met een variatie aan foto’s.

 photo IMG_4059.jpg

*

 photo IMG_4198.jpg

*

 photo IMG_4253.jpg

*

 photo IMG_4281.jpg

*

 photo IMG_4341.jpg

*

 photo IMG_4347.jpg

*

 photo IMG_4348.jpg

*

 photo IMG_4353.jpg

*

 photo IMG_4383.jpg

*

 photo IMG_4439.jpg

*

 photo IMG_4441.jpg

*

 photo IMG_4568.jpg

*

 photo IMG_4576.jpg

*

 photo IMG_4591.jpg

*

 photo IMG_4598.jpg

*

 photo IMG_4601.jpg

*

 photo IMG_4604.jpg

*

 photo IMG_4622.jpg

*

 photo IMG_4647.jpg

Ik wens jullie een fijn weekend.

3 Reacties to “Amsterdamse Waterleidingduinen – slot”

  1. Mooie slotserie met van alles wat.
    Die kleine is echt aandoenlijk om te zien.
    Leuk een fotografe in het veld. Beter dan jagers, want die zijn er ook weer.
    Geloof graag dat jullie weer genoten hebben.
    Groetjes en een fijn weekend!

  2. Ik blijf bij je genieten van al dat moois wat daar op 4 of 2 poten rondloopt🙂
    Dat kleintje……smelt….!
    En Ank heeft vast gelijk….met tot ziens !!

  3. Ank Pot said

    Hé een hinde met rugzak !!!! *lol* Allemaal bekende plaatjes, sommigen alsof je mijn foto’s hebt geplaatst maar ja hoe kan het ook anders. Je sluit af met een mooie foto, alsof hij zegt ‘tot de volgende keer’!
    groetjesssss!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
