riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Herfstbeelden

Posted by riaphilips op 22 november 2013

Nog een paar herfstbeelden, die ik de afgelopen tijd gemaakt heb.
De eerste vorst hadden we hier in de nacht van 10 op 11 november.
’s Ochtends zag het wit van de rijp…een mooi gezicht.

*

 photo IMG_4815.jpg

*

 photo IMG_4806.jpg

*

 photo IMG_4802.jpg

*

*

 photo IMG_4770.jpg

*

 photo IMG_4735.jpg

*

 photo IMG_4706.jpg

*

 photo IMG_4690.jpg

*

 photo IMG_1924.jpg

*

 photo IMG_4702.jpg

*

Ik wens jullie een fijn weekend!

5 Reacties to “Herfstbeelden”

  1. Hilde said

    de paddestoelen blijven de blogs beheersen, maar ik word ze niet beu. prachtige serie Ria!
    groetjes, Hilde

  2. Prachtig weer met dat koninkje als klapper.
    Lekker kleurrijk
    En je druppels, bevroren of niet en dan die laan…..om te smullen.
    Fijn weekend en ook aan G :-0

  3. Een erg mooie serie Ria! De herfst is toch een prachtig seizoen.
    Leuk dat winterkoninkje. Die springt hier ook geregeld door de tuin, bij voorkeur de voortuin, maar daar kan die goed schuilen onder allerlei lage struikjes.
    Prachtig nog de paddenstoelen en zwammen. Een jaargetijde van verval maar oh zo mooi!
    Groetjes en fijn weekend!
    OT Heel leuk je weer originele kaart voor mijn verjaardag!!

  4. Hannie. said

    Wat een mooie serie is dit. Gelukkig krijg ik met fotoblogs nog iets mee van de herfst. Prachtige foto van het winterkoninkje.

  5. Ank Pot said

    Tjonge Ria dit is weer een serie om van te smullen!! Prachtig licht in alle foto’s. Dat Winterkoninkje staat er prachtig op en de zwammen ook!
    Fijn weekend alvast!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
