riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Wandeling over het Landgoed Dorth

Posted by riaphilips op 24 november 2013

Ik heb de afgelopen dagen heerlijk gewandeld door de bossen bij Dorth.
Het is er nu zo mooi met al die herfstkleuren! Geniet je even met me mee???
Ik begin met een paar foto’s van Huize Dorth.

 photo IMG_5021.jpg

*

 photo IMG_5019.jpg

*

 photo IMG_5016.jpg

*

 photo IMG_5023.jpg

*

 photo IMG_5025.jpg

*

 photo IMG_5027.jpg

*

 photo IMG_5011.jpg

*

 photo IMG_5006.jpg

*

 photo IMG_5029.jpg

*

 photo IMG_5037.jpg

*

 photo IMG_5001.jpg

*

 photo IMG_4992.jpg

*

 photo IMG_4984.jpg

Wordt vervolgd…

4 Reacties to “Wandeling over het Landgoed Dorth”

  1. Daar moet ik ooit in de buurt geweest zijn, want heb wel een foto met een bordje van Dorther Beek van mijn vakantie in Holten. Ook al weer ruim 2 jaar geleden, want de tijd vliegt. Maar prachtige foto’s heb je hier weer geschoten. Het is ook wel een herfst om van te smullen.
    Vandaag was het prachtig met het mooie licht. Zeker in de ochtend. Wat kunnen we toch genieten als je dit moois ook echt ziet.
    Veel mensen zien dit helemaal niet. Vandaag zag ik om de hoek ook nog een vliegenzwam. Maar ja raar weer, want vanmiddag maaiden ze hier in de wijk nog het gras!!
    Groetjes

  2. Prachtige geel/rood/bruintinten.
    Warm kleurenlogje
    In foto 7 wil ik zo wel instappen en je bloemetjescorsage op de tak is werkelijk schitterend.

  3. Fraai.

  4. Ank Pot said

    Prachtig zeg! De derde en zevende foto zijn heel mooi van kleur en wat een mooie zwammetjes op de laatste foto, het zijn net bloemen!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
