riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Wandeling over het Landgoed Dorth – deel 2

Posted by riaphilips op 26 november 2013

Zoals beloofd, wandelen we weer verder over het landgoed.

*

 photo IMG_5043.jpg

*

 photo IMG_5051.jpg

*

 photo IMG_5057.jpg

*

 photo IMG_5059.jpg

*

 photo IMG_5062.jpg

*

 photo IMG_5063.jpg

*

 photo IMG_5066.jpg

*

 photo IMG_5069.jpg

Het lijkt toch net alsof deze hoedjes met een beetje kaas bestrooid onder de gril zijn gegaan🙂

4 Reacties to “Wandeling over het Landgoed Dorth – deel 2”

  1. Tiny said

    Mooie serie herfstfoto’s. Helaas ben ik nog steeds niet zover dat ik in de natuur kan wandelen. Komt wel weer moet alleen nog ven geduld hebben,des te meer geniet ik van deze serie. Ik ben blij dit soort foto’s te zien.
    Ik ga wel vooruit maar voor mijn gevoel duurt het allemaal langer dan ik gedacht had, een beetje tegenvaller.
    Maar goed, er zijn veel ergere dingen.
    Gezellig weekend en groetjes

  2. Mooi Ria ! De ganzen vliegen hier ook in formatie over. Je hoort ze aankomen, maar soms heb je geen idee van welke kant ze komen en ben ik weer te laat! Maar ze zullen wel het zonnige zuiden op gaan zoeken.
    Groen van het mos zien we genoeg. In mijn achtertuin, waar vanaf nu geen zon meer komt, wordt het snel groener, dus moet weer boenen….
    Groetjes
    OT Toch geen zieke wederhelft?

  3. In foto 3 wil ik zo wel binnen stappen, zo mooi !
    Hele warme herfstserie weer
    En je kaaspaddenstoeltjes zien er inderdaad erg smakelijk uit.

  4. Ank Pot said

    Het zijn allemaal mooie sfeervolle herfstplaten. Die steen met mosjes vind ik natuurlijk het allermooist maar de ‘kaaspaddenstoeltjes’ spreken ook erg tot de verbeelding.

    OT: George weer thuis?

    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
