riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Sinterklaasintocht in Deventer – deel 3

Posted by riaphilips op 3 december 2013

Ditmaal laat ik een paar foto’s zien van de festiviteiten in de Lebuïnuskerk en
daarnaast een greep uit de vele portretten, die ik gemaakt heb.

 photo IMG_5622.jpg

*

*

 photo IMG_5630.jpg

*

 photo IMG_5642.jpg

*

 photo IMG_5554.jpg

*

*

 photo IMG_5518.jpg

*

 photo IMG_5516.jpg

*

*

*

 photo IMG_5479.jpg

*

 photo IMG_5475.jpg

*

*

 photo IMG_5447.jpg

*

*

*

 photo IMG_5410.jpg

*

 photo IMG_5402.jpg

*

 photo IMG_5333.jpg

*

*

*

*

*

*

*

*

*

 photo IMG_2813.jpg

Wordt vervolgd….

3 Reacties to “Sinterklaasintocht in Deventer – deel 3”

  1. Mooi de laatste foto met de 3 pietjes, maar daarvoor het portret van Sinterklaas vind ik ook heel erg mooi!
    Trouwens alle portretjes zijn mooi. Het is toch een heerlijk feest !
    Groetjes

  2. Wat een genot om naar al die blije, leuke, zwarte, witte, verrassende en afwachtende gezichtjes te kijken en een log lang met je mee te genieten.

  3. Ank Pot said

    Die drie pietjes op dat bankje als afsluiter is leuk!! Voor mij springt de foto van het blanke pietje met groene muts die op het hek zit er uit, daar straalt de vrolijkheid heel erg van af, wat een plezier! het portret van de Sint is ook erg mooi!

    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
