riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Sinterklaasintocht in Deventer – deel 4

Posted by riaphilips op 5 december 2013

Als laatste brengt de Sint altijd een bezoek aan de kinderafdeling van het Deventer Ziekenhuis.

 photo IMG_5649.jpg

*

 photo IMG_5650.jpg

*

 photo IMG_5662.jpg

Ook hier wordt hij luid aangekondigd door de Sinterklaasomroeper.

*

 photo IMG_5661.jpg

De kinderen stonden al ongeduldig op hem te wachten.

*

 photo IMG_3063.jpg

Dan gaat hij de trap op naar de afdeling met hele kleine kindjes.

 photo IMG_5666.jpg

*

 photo IMG_5678.jpg

*

 photo IMG_5685.jpg

*

 photo IMG_5681.jpg

*

 photo IMG_5679.jpg

*

 photo IMG_5677.jpg

Nu zijn de grotere kinderen aan de beurt.

 photo IMG_5696.jpg

Hier kreeg de Sint zelf een cadeautje van een patiëntje…zelfgemaakt!

 photo IMG_5697.jpg

Bij een ander patiëntje zag Sint een Rubiks kubus liggen, die niet helemaal af was. Sint zou wel even een handje helpen🙂

Maar dat viel toch niet mee…..

 photo IMG_5713.jpg

Intussen maakten de Pieten hun eigen ronde.

*

 photo IMG_5723.jpg

Nog wat snoepgoed voor het personeel en dan komt er ook  aan dit bezoek een eind.

 photo IMG_5721.jpg

Ik wens jullie allen een heerlijk avondje.

5 Reacties to “Sinterklaasintocht in Deventer – deel 4”

  1. Zo te lezen ben je weer heelhuids terug gewaaid🙂
    En hoe is het met G ?

    Maar wat heb ik genoten van je 4 verslagen, het was TOP
    Sint was vast zeer tevreden🙂
    Leuke foto`s van die sokjes en Sint met dat kleintje….zo vertederend🙂
    Je hebt zeker alle kranten gehaald ?

  2. Wat een mooie serie van dit bezoek aan het ziekenhuis.
    En zo te zien een duidelijk geïnteresseerde Sinterklaas! Lief met dat hele kleintje.
    Leuke serie van het ook enthousiaste personeel rond de zieke kindjes.
    Jammer dat Sint morgen weer naar Spanje waait!!
    Groetjes
    OT Ik lees dat je toch wilde gaan boulen. Ik dacht nog vanmiddag Ria zal toch niet naar Deventer gaan fietsen met dit weer, hoewel wind mee terug?

    • riaphilips said

      Heen had ik de tong op de schoenen hangen en terug waaide ik inderdaad naar huis😉
      Maar het spel werd halverwege afgebroken, omdat het te hard ging regenen.
      Toch waren er nog 12 op komen dagen….

  3. Ank Pot said

    Wat leuk dat de Sint dat heeft gedaan en best spannend voor jou om er foto’s van te maken lijkt me maar dat is je prima gelukt!

    Ga je vanmiddag nog in de vliegende storm boulen?

    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
