riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Dickens Festijn Deventer 2013 – deel 1

Posted by riaphilips op 17 december 2013

Afgelopen zondag hebben Ank en ik onze camera’s weer gericht op de honderden Dickens-figuren,
die tot leven kwamen in het historische Bergkwartier in Deventer.
We hebben weer genoten en vele foto’s kunnen maken, waarvan ik in een paar delen verslag zal doen.

 photo IMG_0363.jpg

*

 photo IMG_0295.jpg

*

*

 photo IMG_0088.jpg

*

*

*

*

*

*

*

 photo IMG_0224.jpg

*

*

*

 photo IMG_0371.jpg

*

*

*

*

*

 photo IMG_0357.jpg

*

*

*

*

 photo IMG_0341.jpg

Wordt vervolgd….

13 Reacties to “Dickens Festijn Deventer 2013 – deel 1”

  1. Emmy Strik-ten Kley said

    Wat een prachtige foto’s ! Ontdekte ze vandaag pas. Een prachtige actiefoto van mijn kleindochter.
    Complimenten van Emmy Strik

  2. Els said

    Super ! , al die mooie foto`s , je kunt merken dat jullie met veel plezier al die foto`s maken . bedankt…, hierdoor genieten wij van al die mooie dingen die in de drukte toch aan ons voorbij gaan.

  3. Kitty de Wasvrouw said

    Dag Ria! Dat wordt weer elke avond even genieten van een fotoserie. Prachtig zijn ze weer, bedankt voor het vele kijkplezier.

  4. Esther Verwoolde said

    Onze familie staat er weer heel mooi op! Bedankt!!

  5. Esther Verwoolde said

    Weer mooi om te zien!

  6. Mickey said

    Ik had er over gehoord, het Dickensfestijn in Deventer. Zo ben ik er toch nog een beetje bij! Wat een prachtige en sfeervolle reportage!

  7. Tiny Geert said

    Hallo Ria.
    wederom zeer mooie foto’s van een prachtig Dickensfestijn.
    Ank in een mooi gesprekje met de Haagse Dames.
    Els en Tiny lekker op hun gemak met een lachje .. en Geert…

    Groetjes Tiny

  8. Mieke Verwoolde-faas said

    Alweer prachtige foto s, bedankt !!!!!!!!!

  9. Een heerlijke serie waar je mee begint !
    Zeker als je jaarlijks je foto’s bekijkt is het ook voor mij een feest van herkenning zoals de strengen politieman, de knappe schilder, de schapen en zoveel meer. Gelukkig ben je niet aangereden door de fietser, maar ja fietsers zijn gevaarlijk volk!!
    Leuk de wasvrouw, maar ik ben blij dat wij het zo niet meer hoeven te doen.
    Ze lijkt veel op die hier wel op boerendagen staat, maar die komt uit West-Brabant.
    Ik kijk uit naar het vervolg en groetjes

  10. Een feest van `herkenning`
    En jullie lol straalt op de foto`s af.
    Dat wordt weer bij je genieten van die dag

  11. Hannie. said

    Fijn dat ik met je foto’s kan meegenieten.

  12. Ank Pot said

    Kitty had goed haar best gedaan met al die was die overal hing te drogen *lol* Leuk die overzichtsfoto’s die je hebt gemaakt. Mooie foto van de fietser, die is mij niet gelukt. het blijkt wel weer dat je toevallig aan de goede kant moet staan voor dat soort dingen om goede foto’s te kunnen maken. Leuke foto ook van mij met de beide dames! De foto van Marian, de jongste dochter van Hajo Blok is ook goed gelukt.

    Fijne dag!

    • riaphilips said

      Ik weet niet of ik voor die fietser op de goede plek stond.
      Ik kon nog net op tijd opzij springen…hij reed me bijna over m’n tenen *lol*

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
