riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Dickens Festijn Deventer 2013 – deel 2

Posted by riaphilips op 21 december 2013

Het Dickensfestijn begint al op het station van Deventer.
Daar lopen hele duistere figuren rond.
Je moet ontzettend op je hoede zijn, want voor je het weet, ben je je bagage kwijt.
Gelukkig heeft de NS extra bewaking geregeld en wordt de dief snel in de kraag gevat.

 photo IMG_0070.jpg

*

 photo IMG_6097.jpg

*

*

*

 photo IMG_0072.jpg

*

 photo IMG_0074.jpg

*

 photo IMG_0075.jpg

*

 photo IMG_0079.jpg

*

 photo IMG_0096.jpg

*

 photo IMG_0100.jpg

*

*

 photo IMG_0102.jpg

*

*

 photo IMG_0113.jpg

*

*

*

*

 photo IMG_0133.jpg

*

Deze kuipers zijn ook altijd in voor een geintje….

 photo IMG_0144.jpg

*

 photo IMG_0143.jpg

*

 photo IMG_0142.jpg

Deze groep werd ook vereeuwigd door de tekenaar.

 photo IMG_0145.jpg

*

 photo IMG_0150.jpg

*

Wordt vervolgd…..

6 Reacties to “Dickens Festijn Deventer 2013 – deel 2”

  1. Leuke foto’s op het station met een wel toepasselijke tekst boven het perron.
    Prachtige portretten weer. De een is nog leuker of mooier dan de andere.
    Groetjes en ga bij deel 3 kijken!

  2. Oh…wat een leuke woordspeling op het station en er was inderdaad wat loos hè aan die dames te zien ?.
    Prachtige foto van dat meisje met appel.
    Ik zie nu ook duidelijk nieuwe gezichten.
    Ik heb weer bij je genoten🙂

  3. Kitty de Wasvrouw said

    Wat leuk dat de tekenaar er ook weer was, ik heb hem niet gezien. Toen ik ’s ochtends om 8 uur op het station aankwam (in kostuum), stonden er inderdaad ook al mensen helemaal vrolijk “merry christmas” naar me te roepen. Helaas had ik nog geen koffie gehad, en kwam ik niet verder dan “ook goeiemorrege” … erg he.

  4. Ank Pot said

    Wat een geweldige foto van de broodkraam!!! En heel leuk om te zien wat er allemaal op het station gebeurt terwijl jij mij staat op te wachten!
    het blijft nagenieten met de foto’s!
    Fijn weekend!

  5. Mieke Verwoolde-faas said

    Prachtig .

  6. Hannie. said

    Heerlijk, wat geniet ik weer van je foto’s.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
