riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Dickens Festijn Deventer 2013 – deel 3

Posted by riaphilips op 22 december 2013

Vandaag plaats ik een aantal portretten van de figuranten.

*

*

 photo IMG_0552.jpg

*

 photo IMG_6201.jpg

*

*

*

*

*

 photo IMG_6133.jpg

*

 photo IMG_0134.jpg

*

*

*

*

En natuurlijk ook het portret van de “knappe” bakker, die ontzettend blij was, dat hij Ank weer kon begroeten.

 photo IMG_6117.jpg

*

Wordt vervolgd….

4 Reacties to “Dickens Festijn Deventer 2013 – deel 3”

  1. Ik zie weer héél veel nieuwe gezichten en wat een blije gezichten allemaal :-0

  2. Leuke portretten van enthousiaste figuranten. Zo te zien hebben ze er allemaal wel lol in.
    Lijkt met toch best een klus om 2 dagen rond te lopen als iemand anders!
    En ja de knappe bakker van Ank spant wel de kroon. Is wel een heel leuke foto geworden en zie die nu ook als avatar van Ank op Facebook.
    Groetjes en alvast fijne kerstdagen.
    OT De brand in Deventer van gisteren is toch hopelijk niet in het oude stadsgedeelte?

  3. Ank Pot said

    JA, Ja….hmmmm *lol* Moet ik weer een heel jaar wachten tot ik die knapperd weer zie!!!! Maar het blijven leuke foto’s!
    ik zie bij jou toch verschillende mensen die ik niet op de foto heb dat vind ik altijd zo leuk!
    Fijne zondag verder!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
