riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Dickens Festijn Deventer 2013 – deel 4

Posted by riaphilips op 24 december 2013

Zo vlak voor Kerst laat ik een aantal foto’s zien van de kinderen,
die het Dickensfestijn extra levendig maken.

*

*

*

*

 photo IMG_0598.jpg

*

*

 photo IMG_0710.jpg

*

 photo IMG_0719.jpg

*

*

*

*

*

*

*

 photo IMG_0343.jpg

*

 photo IMG_0329.jpg

*

*

*

*

*

*

 photo IMG_6105.jpg

*

 photo IMG_0683.jpg

Deze jonge bezoekertjes vond ik ook wel een foto waard🙂

 photo IMG_0520.jpg

*

Wordt vervolgd….

Ik wens iedereen een heel gezellig Kerstfeest toe.

4 Reacties to “Dickens Festijn Deventer 2013 – deel 4”

  1. Kitty de Wasvrouw said

    Wat leuk toch dat kinderen graag hier aan mee willen doen! En wat zien ze er mooi uit. Dat zijn altijd de mooiste portretjes. (het enige dat ik dan weer jammer vind, is dat veel kinderen er geld aan willen verdienen).

  2. Wat leuk al die jonge toneelspelertjes
    Maar foto 4 steelt de show, vooral vandaag🙂

    @ En je `gevraagde` glijbaan van boven,…. komt er aan (kijk 1 jan, maar op mijn am.)

  3. Leuke en mooie foto’s van de jeugdige figuranten. Daar leeft het dus ook, want wel belangrijk om te blijven bestaan.
    Er zitten prachtige foto’s bij. Maar de 2 laatste foto’s zijn allebei toppertjes!
    Een serie om weer van te genieten.
    Groetjes en ook vanaf deze plek wens ik jou fijne kerstdagen!!

  4. Ank Pot said

    Dat kindje in die kinderwagen heb jij er werkelijk supermooi op staan! En bij die eerste foto’s van die hardlopende kinderen kun je goed zien dat je de goede keuze voor de standaardlens had gemaakt, daar ging ik de mist in met mijn telelens.
    Ik zie een aantal kinderen die ik gemist heb.

    Fijne Kerst!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
