riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Dickens Festijn Deventer 2013 – deel 5

Posted by riaphilips op 28 december 2013

Er was zoveel te zien, dus ik ga weer verder met de foto’s van het Dickensfestijn.
Zo was er de rouwstoet. Een jong meisje werd ten grave gedragen door de intens verdrietige familie.

 photo 15dec-kopie.jpg

*

*

*

 photo IMG_0159-kopie.jpg

*

 photo IMG_0160-kopie.jpg

*

 photo IMG_0157-kopie.jpg

*

*

*

*

*

*

*

 photo IMG_0122-kopie.jpg

*

*

*

 photo IMG_0099-kopie.jpg

De edelsmid stond voor zijn winkel te werken.

*

 photo IMG_6103-kopie.jpg

Zo te zien kon hij nog wel even vooruit, gezien de goudstaven, die hij als deurstopper gebruikte.

*

Soms werden we gevraagd om binnen te komen kijken.
Dat gaf ons dan meteen de gelegenheid om foto’s van bovenaf te maken🙂

 photo IMG_0175-kopie.jpg

*

*

*

*

*

 photo IMG_0168-kopie.jpg

*

 photo IMG_0171-kopie.jpg

Wordt vervolgd….

3 Reacties to “Dickens Festijn Deventer 2013 – deel 5”

  1. Wel bijzonder als je een dood meisje moet spelen. Maar het ziet er “levensecht” uit!
    Mooi dat je ook binnen foto’s kon maken en ook speciaal om ze van bovenaf te kunnen maken.
    Geeft weer een ander beeld van het gebeuren!
    Groetjes

  2. Wat mooi en wat een nieuwe gezichten, leuke serie weer en dat de foto van het dode meisje leuk is, is wel een beetje wrang om te zeggen !
    Hele fijne avond en tot gauw🙂

    Was mijn mail nog aangekomen ?

  3. Ank Pot said

    Ook in deze serie zie ik weer foto’s die mij niet gelukt zijn zoals de foto van de ‘dode’, ik kon er niet bij komen maar jij hebt er een goede foto van! Ook de poserende familie heb ik gemist. Je foto’s van bovenaf zijn ook erg goed gelukt!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
