riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Dickens Festijn Deventer 2013 – deel 6

Posted by riaphilips op 2 januari 2014

Ik hoop, dat jullie ook in het nieuwe jaar weer klaarzitten voor het vervolg van het Dickensfestijn.
Er komen hierna nog 2 afleveringen en dan gaan we weer over op andere foto’s.

*

*

*

*

 photo IMG_0192.jpg

*

*

 photo IMG_0198.jpg

*

*

 photo IMG_0207.jpg

*

*

*

*

*

*

*

 photo IMG_0221.jpg

*

*

*

*

*

 photo IMG_0250.jpg

*

 photo IMG_0254.jpg

*

 photo IMG_0260.jpg

*

 photo IMG_0277.jpg

Wordt vervolgd…..

5 Reacties to “Dickens Festijn Deventer 2013 – deel 6”

  1. Gitty said

    Hoi zussie!!!!! Hoest???
    Ik lees bij Ank “het verveelt nooit om naar deze foto’s te kijken” en dat doet het ook echt niet hoor maar na zoooo veeeel jaren vraag ik me wel af of jullie het niet een keer “voor gezien” houden? Zelfs ik herken al veel van de figuranten en ben er “maar” drie keer geweest! De hoeveelste keer was dit voor jou wel niet??? Maar…….. het is inderdaad, nee het ZIJN weer mooie series!!!

    OT: We moeten heeeeel nodig weer eens bijkletsen he? Neem aan dat je husband ondertussen geopereerd is? Gaat het allemaal een beetje???

    Groetjessss,
    Gitty ( je weet wel: beuzeblaadje🙂 )

  2. Leuke dingen is die mevrouw aan het maken.
    Het ziet er allemaal gezellig uit. Heel bijzonder altijd de levende beelden.
    Zou niks voor mij zijn om zo een hele tijd stil te moeten staan!
    Leuk de bierverkoper, die ook Newcastle Brown Ale in de aanbieding heeft. In die stad heb ik ruim anderhalf jaar gewoond als aupair, dus ken het bier wel. Dit smaakte wel hoewel het gewone bier, de Lager, zonder schuimkraag niks aan is. Geef ons Hollandse bier meer.
    Groetjes

  3. keyfo said

    Mooie serie, ik vind de kleding die ze aan hebben allemaal al zo mooi om te zien..Mooie portretten.
    De levende standbeelden groep is super.
    Groetjes

  4. Wat geniet ik hier toch van
    Al die mooi uitgedoste mensen is toch zeer bijzonder om mee te mogen kijken met je.
    Die vrouw achter haar `arenkraam` is toch wel erg leuk.
    Tot…..

  5. Ank Pot said

    Het verveelt nooit om naar deze foto’s te kijken en soms lijkt het dat jij op een andere dag bent geweest dan ik want ik zie gezichten die ik niet heb gezien! Maar dat is het leuke als de één naar rechts kijkt en de ander naar links dan zie je al weer heel andere personages. Het is weer een mooie serie!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
