riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Dickens Festijn Deventer 2013 – deel 8

Posted by riaphilips op 6 januari 2014

Ik eindig de serie over het Dickensfestijn met een paar foto’s van de samenzang in de Bergkerk,
waarbij The Red Rose of Lochbuie Pipes & Drums ook altijd hun opwachting maken.
Jos de Beij kruipt hier heel langzaam uit zijn rol van Uriah Heep.
Maar eerst nog weer een algemeen overzicht en een aantal portretten…..

*

*

 photo IMG_0390.jpg

*

*

 photo IMG_0371.jpg

*

 photo IMG_0447.jpg

*

*

 photo IMG_0322.jpg

*

*

*

 photo IMG_0528.jpg

*

*

*

*

 photo IMG_0593.jpg

*

*

Deze bezoekster liep er goed gemutst bij🙂

*

*

*

*

 photo IMG_0495.jpg

*

 photo IMG_0814.jpg

*

 photo IMG_0792.jpg

*

 photo IMG_0760.jpg

*

*

4 Reacties to “Dickens Festijn Deventer 2013 – deel 8”

  1. Mieke Verwoolde-faas said

    jammer , dat dit de laatste foto’ zijn. Ik heb genoten, ze zijn alweer prachtig, groetjes,

  2. Esther Verwoolde said

    Hallo Ria,

    Je hebt weer een geweldige serie foto’s gemaakt op het Dickensfestijn. Wat een verrassing om een portret van mezelf tegen te komen! (De eerste foto van deze serie). Zou je de foto misschien naar me willen mailen? De twee foto’s onder mijn foto zijn mijn tante en haar schoondochter. Die tante is het zusje van mijn moeder en Els.

    Groeten,

    Esther Verwoolde estherverwoolde@hotmail.com

    Date: Mon, 6 Jan 2014 09:57:48 +0000 To: estherverwoolde@hotmail.com

  3. Hannie. said

    Dat waren weer mooie series. De laatste foto vind ik erg leuk omdat je nooit geloofd dat deze man kan lachen als hij in zijn rol zit.

  4. Jammer, de laatste weer en wat een mooie portretten.
    Maar de foldermeisjes vind ik het allermooist.

    @ Ja we zijn weer thuis en alles is ook al opgeruimd en ik heb al genordic-walked🙂

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
