riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Amsterdamse Waterleidingduinen 2014 – deel 1

Posted by riaphilips op 8 januari 2014

Samen met Ank zou ik het jaar weer beginnen met een bezoek aan de AWD. Het liep echter anders.
Voor Ank niet zo leuk….zij moest afhaken. Haar lichamelijke gesteldheid liet het niet toe om er een
hele dag op uit te trekken. Gelukkig gaat het al weer wat beter met haar.
Voor mij de gelegenheid om met een stevige wandeling de “decemberkilootjes” te lijf te gaan.
Ik ben begonnen met een wandeling, pal tegen de wind in, naar het strand van Zandvoort.

 photo IMG_1534.jpg

*

 photo IMG_1532.jpg

*

 photo IMG_1535.jpg

*

 photo IMG_1543.jpg

*

*

 photo IMG_1568.jpg

Het pad door de duinen was een hele uitdaging en ik was blij, dat ik boven was. ( maar ja…je moet ook weer terug, hè? )

 photo IMG_1558.jpg

Maar de beloning was ernaar. Voor een landrot is het heerlijk om het water van de zee weer eens te zien.

 photo IMG_1546.jpg

Ik heb me niet echt op het strand gewaagd. Ten eerste eindigde het pad met een afsprong van ongeveer een meter.
Ik vroeg me af of ik wel weer terug zou kunnen klauteren en ten tweede waaide het zo hard, dat ik vreesde, dat mijn camera gezandstraald zou worden.
Dus maar een paar foto’s gemaakt vanaf de zijlijn🙂

 photo IMG_1547.jpg

*

 photo IMG_1550.jpg

*

 photo IMG_1553.jpg

*

 photo IMG_1561.jpg

*

 photo IMG_1570.jpg

*

 photo IMG_1563.jpg

Wordt vervolgd….

6 Reacties to “Amsterdamse Waterleidingduinen 2014 – deel 1”

  1. ingrid janssen said

    goeiemorgen wat een prachtige foto s . Ga komend jaar weer heerlijk van je foto s genieten

  2. Ik ruik ook de zee en zat een uurtje geleden nog wat te mijmeren over mijn zomervakantie in Drenthe die ik al vastgelegd heb en dan wil ik altijd in september nog een keer en steeds denk ik aan een park bij de zee…..dus jouw foto’s overtuigen me bijna dat ik daar weer naar toe ga!
    Jammer dat Ank niet meekon. Zo’n end zou ik nu ook niet kunnen lopen, maar na mijn prikkeldraadgedoe is een dagje rust me goed bevallen. Dus vandaag weer flink in de benen op de fiets, maar morgen minder weer dus blijf ik weer lekker thuis, want over is het nog niet helemaal.
    Heerlijke serie foto’s van de duinen en de zee en geloof dat je ook in je eentje ervan genoten hebt. Doe ik tenminste ook altijd.
    Groetjes

  3. Ank Pot said

    Je hebt precies gelopen wat ik had willen voorstellen als ik er bij was geweest en ik begrijp dat ik dat zeker niet had kunnen volbrengen zelfs niet in goede doen, dus een geluk bij een ongeluk! Nu ik je foto’s zie heb ik een nog groter spijtgevoel, maar ja het is niet anders. ik ben erg benieuwd naar wat je nog meer hebt gefotografeerd. de zeefotó’s zijn heerlijk om te zien en die van het slakkenhuis is prachtig!
    Hopelijk kunnen we binnenkort weer samen op pad!
    groetjesssss!

  4. Hannie. said

    Een mooie derde foto met het rode vak. Fijn om vanuit de binnenlanden de zee weer te zien.

  5. Ach wat jammer en wat goed dat je dan toch gaat !
    Mooie wandeling en als ik me goed herinner toch wel ver ?
    De zee ruik je zowat op je foto`s
    Ik heb dus heerlijk meegewandeld (in je rugzak)
    Had je nog meer kilo`s en die kerstkilo`s waren mij echter niet opgevallen ?????

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
