riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Amsterdamse Waterleidingduinen 2014 – deel 2

Posted by riaphilips op 9 januari 2014

Ik had een leuke ontmoeting met een Roodborstje.
Hij/zij speelde een soort kat-en-muisspelletje met me en ik heb er wel 60 foto’s van kunnen maken.
Die laat ik natuurlijk niet allemaal zien, maar wél een selectie daaruit.

 photo IMG_1643.jpg

*

 photo IMG_1654.jpg

*

 photo IMG_1669.jpg

*

 photo IMG_1674.jpg

*

 photo IMG_1677.jpg

*

 photo IMG_1686.jpg

*

 photo IMG_1696.jpg

*

 photo IMG_1700.jpg

Wat een leuk vogeltje is het toch, hè? 🙂

4 Reacties to “Amsterdamse Waterleidingduinen 2014 – deel 2”

  1. Hilde said

    ik vind het ook een prachtig vogeltje! de foto’s zijn stuk voor stuk erg mooi. maar vooral 4 foto heeft mijn hart gestolen!
    groetjes, Hilde

  2. Nou die heeft zijn best gedaan als fotomodel!! Mijn roodborstje in de tuin is weer een tijd niet geweest, maar hoop dat als het kouder wordt dat die komt.
    Het zijn zulke leuke vogels om te fotograferen en jij hebt er prachtige foto’s van gemaakt. Ik geloof graag dat je bleef schieten!
    Benieuwd wat je nog meer tegen gekomen daar in het AWD.
    Groetjes (en niet echt lekker weer om te boulen en te fietsen).

  3. Geweldig wat een leuke glimlachserie is dit van het roodborstje geworden.

  4. Ank Pot said

    TOPserie hoor ,wat een leukerd! Ja dat is genieten en daar kun je dan ‘uren’ mee bezig zijn! De foto schuin op de boomstam vind ik erg mooi!
    groetjesss!!!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
