riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Amsterdamse Waterleidingduinen 2014 – deel 3

Posted by riaphilips op 10 januari 2014

Er viel natuurlijk nog veel meer te zien in de Amsterdamse Waterleidingduinen.
De Damherten (ook veel jonge spitsers)  zijn overal te vinden…….

 photo IMG_1506.jpg

*

 photo IMG_1512.jpg

*

 photo IMG_1514.jpg

*

 photo IMG_1517.jpg

*

 photo IMG_1529.jpg

*

 photo IMG_1798.jpg

*

 photo IMG_1781.jpg

*

 photo IMG_1722.jpg

Wordt vervolgd….

5 Reacties to “Amsterdamse Waterleidingduinen 2014 – deel 3”

  1. Heel mooi weer! Wat zitten daar toch veel herten en reeën. Ik hoop weer eens wat reeën te schieten als het weer vroeger licht wordt, want nu is om 8 uur al veel te druk langs de weg en het fietspad.
    Heel mooi vindt ik de duindoorns vol bessen. Ik vind dat oranje zo mooi tegen de wat grijze en beetje glimmende takken.
    Maar je hebt weer prachtige foto’s gemaakt.
    Groetjes uit een nu grijs Tilburg en fijn weekend !

  2. Hilde said

    hoi Ria,
    jouw foto’s zijn -zoals steeds- weer prachtig!
    ik heb na 2 1/2 weken op reis geweest te zijn (Laos & Cambodja), nogal wat achterstand in te halen en dus volop bezig aan een rondje langs 10-tallen fotoblogs.
    zelf zal ik vanaf nu regelmatig iets posten over onze reis in het Verre Oosten (heb weer veel nieuw fotomateriaal natuurlijk).
    voor 2014 wens ik jou een fantastisch fotojaar!
    liefs, Hilde

  3. Hannie. said

    Fijn om vanaf m’n stoel mee te mogen lopen. Wat kon je dichtbij de herten komen. En mooi die oranje bessen.

  4. Ank Pot said

    Altijd gheerlijk om te zien zowel in het echt als op de foto’s. De eerste foto is prachtig.
    Jammer dat de zaagbekken geen zin in je hadden en wegzwommen.
    Ik ben benieuwd wat je ons verder nog laat zien!
    Fijne dag!

  5. Waaauw…wat een geweldige foto`s weer.
    Het blijft hier genieten.
    Ik schrijf wel steeds hetzelfde, maar dan moet je niet zulke mooie foto`s maken🙂

    @ Het gaat nu gelukkig beter, gisteren ook niet kunnen oppassen.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
