riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Amsterdamse Waterleidingduinen 2014 – deel 4

Posted by riaphilips op 11 januari 2014

Dit is het slot van deze serie, maar het was beslist niet mijn laatste bezoek aan de AWD.

*

 photo IMG_1863.jpg

*

 photo IMG_1852.jpg

*

 photo IMG_1833.jpg

*

 photo IMG_1822.jpg

*

 photo IMG_1815.jpg

*

 photo IMG_1786.jpg

*

*

 photo IMG_1773.jpg

*

 photo IMG_1769.jpg

*

 photo IMG_1749.jpg

*

 photo IMG_1746.jpg

*

 photo IMG_1737.jpg

*

 photo IMG_1742.jpg

*

 photo IMG_1731.jpg

*

 photo IMG_1726.jpg

Ik wens jullie een heel fijn weekend!

3 Reacties to “Amsterdamse Waterleidingduinen 2014 – deel 4”

  1. Een erg mooie serie weer en wat leuk, zoals Marjolein al zegt, dat kauwende jonge hertje!
    Het winterse duinlandschap heb je prachtig weergegeven. Maar in de buurt van de zee is het altijd mooi.
    Zouden die mannen nou nooit moe worden van zo’n groot gewei op hun kop?!
    Ik hoop over enige tijd ook weer eens reeën te fotograferen als de zon wat vroeger opkomt. Om 8 uur is het al veel te onrustig waar ik fotografeer en dan zie je ze niet meer.
    Groetjes

  2. Die foto van die kauwende Bambi is SCHITTEREND.
    Geweldig, het verveelt nooit.

  3. Ank Pot said

    Mooi om al die mannen op je blog te zien😉 maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de foto’s van de zwammen en de zaaddozen, erg mooi!
    Ik hoop binnenkort weer met je mee daar naar toe te kunnen gaan!
    Fijn weekend!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
