riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Zonsondergang

Posted by riaphilips op 12 januari 2014

Gisteren was er een prachtige zonsondergang.

 photo IMG_1919.jpg

*

 photo IMG_1924.jpg

*

5 Reacties to “Zonsondergang”

  1. Het zijn drie heel mooie foto’s Ria, wat heb jij genoten bij deze ondergang.
    Ik kijk veel bij jou, maar nu moest ik er toch wat van zeggen.
    Groetjes Leo,

  2. Het is er inderdaad weer ééntje van hoge kwaliteit en mooie kleuren.
    Onderste kan zo een betere ansichtskaart/-kalenderplaatje worden🙂

    @ En je log bekeken en daarom liep ik daar ook met hè, hier ken ik het !!
    Maar wist niet meer waar van :-)….mijn commentaar was nou niet van het `subtielen`
    Het wevershuisje was deze wintermaanden dicht, maar bij jou nu bewust gezien wat er allemaal geweest was !

  3. Geweldig mooie foto’s Ria! Zonsopkomst of ondergang blijft altijd iets om van te genieten.
    Zeker met dit soort wolken erbij wordt het zo mooi. Hier viel het gisteren een beetje tegen, maar was het juist in de ochtend mooi met grondmist, vorst en zon. Was zelfs met een foto in het NOS-journaal (foto met fietsers en skeeleraars).
    Mooie fotogenieke bomen op foto 2 en 3.
    Groetjes uit Tilburg, waar geregeld de zon schijnt, dus dadelijk weer even naar buiten.

  4. Ank Pot said

    Wow wat mooi zeg!! Alledrie prachtige foto’s, mooie smalle uitsnede die laatste !!
    Fijne avond!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
