riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Mistige zondag

Posted by riaphilips op 16 januari 2014

Afgelopen zondag begon de dag mistig, maar de zon wist de mist te verdrijven en
toen was het heerlijk! Ik heb genoten van de warme zonnestralen op mijn gezicht.

*

 photo IMG_1937.jpg

*

 photo IMG_1960.jpg

*

 photo IMG_1955.jpg

*

 photo IMG_1991.jpg

*

*

*

*

Deze foto’s zijn gemaakt op het landgoed Dorth, waar alle hekken, die toegang geven tot de omliggende weilanden, deze figuren hebben.

 photo IMG_2014.jpg

8 Reacties to “Mistige zondag”

  1. Another lovely group of shots, the water and trees in mist I would have converted to B&W, as I think it would be a stronger shot

  2. Hilde said

    prachtige foto’s Ria! mist geeft toch een heel mooie sfeer hé!
    groetjes, Hilde

  3. Het was inderdaad een mistige zondag, maar fotogeniek.
    Nummer 6 en 7 vind ik wel erg mooi. Zelf ben ik die dag ook op pad geweest met mooi resultaten, enkele heb ik al geplaatst, andere volgen nog. Fijn weekend. Leo.

  4. Leuk je roodborstje en die had ik hier een tijd niet gezien en vanmiddag toen ik ging jagen om nog net de zonsondergang te schieten na een regenmiddag zit ie leuk op de schutting naar mij te kijken….dus in de gaten houden, want kon hem toen niet meer fotograferen.
    Het was prachtig op zondag. Ik heb van alles geschoten en zelfs fietsers en skeeleraars in de mist bij het NOS-journaal gekregen.
    Wat leuk die figuren bij de hekken. Ja de dieren zijn helemaal in de war dus ook dat lieveheersbeestje.
    Groetjes en alvast een fijn weekend.

  5. Wat een mooie serie van een heerlijke dag weer
    Alle weerselementen van die dag komen door🙂
    Foto 1 en 7 spannen echter de kroon

  6. Hannie. said

    Mooie eerste foto. Ik hou erg van mistfoto’s. Had er niets van gemerkt dat de dag mistig begon, was nog lekker ‘buiten westen’.

  7. Ank Pot said

    Het was zondag inderdaad een prachtige dag en zo te zien was jij niet de enige die van de zonnestralen genoot, het Roodborstje doet dat ook! De eerste foto vind ik prachtig maar de allermooiste is voor mij foto 7, mooi die diagonale lijn, het zonlicht op de blaadjes en in de achtergrond het vage oranje van een oud blad o.i.d. en dat zit precies achter de blaadjes, TOP!

    groetjes van Ank

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
