riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Vogeltjes

Posted by riaphilips op 20 januari 2014

Gisteren was de nationale tuinvogeltelling en daar ik bijna de hele dag afwezig was, heb ik niet meegeteld.
Afgelopen week werd mijn tuin veelvuldig bezocht door vooral Koolmeesjes en Pimpelmeesjes.
Ik maakte toen de eerste twee foto’s en de andere foto’s heb ik gisteren op het landgoed Dorth gemaakt.

*

*

*

*

*

6 Reacties to “Vogeltjes”

  1. Hilde said

    prachtige vogeltjes die meesjes!!! super die met zijn gespreide vleugels.
    fijne dag nog, Hilde

  2. Die fladderende pimpelmees is prachtig geworden met dat licht door zijn vleugels.
    Super serie weer.

  3. Die twee laatste zijn wel heel mooi, maar die pimpel op de voorlaatste met de vleugels gespreid is een voltreffer.

  4. These are wonderful

  5. Hannie. said

    Wat een mooie tweede foto.

  6. Ank Pot said

    Hier zie ik helemaal geen meesjes maar ik zie het al ze zitten allemaal in Bathmen😉 Dat Pimpeltje in de bruine haag vind ik geweldig maar ook de rest is mooi.
    Fijne dag!
    We mailen nog even!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
