riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

De pracht van de AWD – deel 1

Posted by riaphilips op 22 januari 2014

Gisteren heb ik opnieuw met Ank een bezoek gebracht aan de Amsterdamse Waterleidingduinen en
we raken steeds meer onder de indruk van de schoonheid van dit gebied.
Of je er nu wandelt in de zonneschijn of zoals wij gisteren, toen de dag begon met miezerige regen…..
Het blijft een fascinerend gebied en er valt zoveel moois te fotograferen.
Om jullie een indruk te geven van de diversiteit aan foto’s is hier al vast een “voorschotje”….
Ik moet de foto’s nog verder uitzoeken, maar bij het “doorbladeren” word ik weer helemaal blij🙂

 photo IMG_2519.jpg

*

 photo IMG_2552.jpg

*

*

*

 photo IMG_2581.jpg

*

*

 photo IMG_2608.jpg

*

 photo IMG_2611.jpg

*

 photo IMG_2624.jpg

*

 photo IMG_2670.jpg

*

 photo IMG_2686.jpg

Wordt vervolgd….

6 Reacties to “De pracht van de AWD – deel 1”

  1. Ha. de foto’s zijn er weer Ria!
    Prachtig de laatste foto met die bijna sluipende vos.
    De duindoorns blijven heel mooi om te zien. Ik vind vooral die oranje kleur zo mooi en leuk als er dan nog een koolmeesje tussen al die bessen gaat zitten. En natuurlijk zijn al die paddenstoeltjes/zwammen prachtig om te zien. Zeker nu met het zachte weer staan die er allemaal nog in volle glorie bij.
    Geloof graag dat jullie weer genoten hebben.
    Groetjes

  2. Hannie. said

    Mooie serie. De regen zorgt voor een mooie achtergrond. Sfeervol!

  3. Ega said

    Fantastics photos

  4. Nou dames, jullie heben weer een prachtige dag gehad.
    En wij kunnen nu ook weer genieten.
    Ik zie die vos denken: ” daar heb je ze weer…..”. 🙂🙂

  5. Stond al met m`n jas aan toen ik piep hoorde😉
    Waaauw…wat een fantastische reeks weer met als afsluiter die vos
    En je overzichtsfoto`s zijn ook fijn om de omgeving nu goed te zien….dat slingerde pad met de mist op de duintoppen….smelt !
    Dauwdruppels die de ree omslingeren….prachtig weer.

  6. Ank Pot said

    Ja het was heerlijk en ook ik zit na te genieten van de foto’s. Wat leuk dat Koolmeesje met die bes in de snavel en de tweede foto van de Judasoren is prachtig evenals de vos, die staat er super op! Op dat moment zat jij er beter voor dan ik, ik zat te dichtbij.
    groetjesss!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
