riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Over de IJssel wandeltocht – deel 1

Posted by riaphilips op 2 februari 2014

Zaterdag 25 januari heb ik weer een uitgezette tocht gelopen.
De “Over de IJssel wandeltocht” vanuit Deventer.
De afstand was 21 km…..genoeg gelegenheid dus om van alles onderweg te fotograferen.
Wandel je met me mee????

*

 photo IMG_2985.jpg

*

 photo IMG_2987.jpg

*

 photo IMG_2988.jpg

*

 photo IMG_2989.jpg

*

 photo IMG_2991.jpg

*

 photo IMG_2997.jpg

*

 photo IMG_3000.jpg

*

 photo IMG_3001.jpg

*

*

 photo IMG_3012.jpg

*

*

*

 photo IMG_3016.jpg

*

*

*

 photo IMG_3026.jpg

*

 photo IMG_3030.jpg

*

*

Een mooie afwisselende tocht, waarbij zoveel te zien was, dat er nog een deel 2 volgt.

4 Reacties to “Over de IJssel wandeltocht – deel 1”

  1. Prachtige serie Ria en ik ben inmiddels jaloers op jou dat jij nog wel kunt wandelen maar ik niet meer. Gelukkig nog wel op de fiets.
    Wat een leuke dingen kom je tegen en met jouw oog voor detail breng je dat weer fraai in beeld.
    Leuk dat je weer een wandelverslag plaatst en ben je in training voor Nijmegen of doe je dat niet meer. Ik zelf stel inmiddels mijn doelen met het fietsen ook wat bescheidener samen.
    Groetjes en tot zo in deel 2.

  2. Zooooo…..daar was veel te zien en te bewonderen🙂
    Heb zo heerlijk met je meegelopen en was toch niet moe ;-0

  3. Hannie. said

    Mooie foto van de IJssel met z’n kribben. En de wilg vind ik ook erg mooi, is misschien een keer door de bliksem getroffen?

  4. Ank Pot said

    Mooie tocht is dat zeg, inderdaad veel te zien, allemaal landgoederen! Het wordt tijd dat de wilgen daar weer geknot worden, ze bezwijken al onder het gewicht van een klimop! Jammer van die boerderij die op instorten staat, zo zonde dat daar niets aan gedaan wordt, je ziet het steeds meer. Dat hert lijkt van opzij meer op een hondenkop met gewei dan op iets anders, evengoed knap gemaakt.
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
