riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Over de IJssel wandeltocht – deel 2

Posted by riaphilips op 3 februari 2014

We wandelen verder. Heb je je wandelschoenen weer aan en wandel je mee???

*

*

 photo IMG_3054.jpg

*

 photo IMG_3055.jpg

*

 photo IMG_3056.jpg

*

 photo IMG_3059.jpg

*

*

 photo IMG_3062.jpg

*

 photo IMG_3066.jpg

*

 photo IMG_3068.jpg

*

 photo IMG_3069.jpg

*

 photo IMG_3072.jpg

*

*

*

 photo IMG_3076.jpg

*

De windwijzers, die ik tijdens de wandeltocht fotografeerde heb ik gebundeld in een collage.

5 Reacties to “Over de IJssel wandeltocht – deel 2”

  1. Je laatste foto met de windwijzers is wel heel leuk en maakt me wel een beetje jaloers. Ik ben ooit mijn beginnende verzameling kwijtgeraakt sinds de computercrash een paar jaar geleden. Al wandelend zie je toch heel veel leuke dingen. Hoewel sommigen dat helemaal niet zien.
    Mooi ook Deventer van over de IJssel te zien aan de kerktorens. Nog altijd goed herinneringen aan de stad!
    Groetjes en ik hoop nog meer mooie tochten te zien….!

  2. Heerlijk met je meegewandeld door het mooie landschap, waar zoveel moois te zien was.

  3. Hilde said

    mooi mooi mooi!!!!!

  4. Ank Pot said

    Weer van alles wat, leuk om te zien! Wat staat er op foto 10 in de nis van het huis, zijn dat beelden??

    Welterusten!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
