riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Vogels

Posted by riaphilips op 7 februari 2014

Vandaag een aantal foto’s, die ik de afgelopen week her en der gemaakt heb van verschillende vogels.

*

*

 photo IMG_3091.jpg

*

 photo IMG_3104.jpg

*

Onderstaande meeuwen stonden afgelopen maandag nog op een heel dun laagje ijs.
Dat ijs zal inmiddels verdwenen zijn….het is hier vandaag 10 graden en het regent😦

 photo IMG_3157.jpg

*

 photo IMG_3186.jpg

*

 photo IMG_3210.jpg

*

*

*

 photo IMG_3233.jpg

*

*

 photo IMG_3289.jpg

*

 photo IMG_3364.jpg

Ik wens jullie een fijn weekend.

6 Reacties to “Vogels”

  1. Wat een mooie vogels heb je allemaal gespot. En vooral ook zo fraai vastgelegd.
    De ene is nog mooier dan de ander, maar vooral die gewone kip en het parmantige winterkoninkje vind ik heel leuk.
    Groetjes en ga nog even naar je gewandel kijken !

  2. Ank Pot said

    Mooi die vliegende Staartmees, de vleugels zijn gewoon transparant. De vliegfoto’s van de andere vogels zijn ook mooi!
    Fijn weekend!

  3. Linda said

    Beautiful photos!

  4. Hilde said

    leuke serie Ria! en vooral foto nummer 2 spreekt me erg aan!
    groetjes en fijn weekend! Hilde

  5. Die monniksparkiet is heel apart en de kip.

  6. Je hebt aardig wat vogelsoorten gescoord
    Prachtig die vogels in de vlucht, alhoewel het bolletje dons en fladderende staartmees en Robin er ook mogen zijn.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
