riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Landgoed Dorth met toegift

Posted by riaphilips op 18 februari 2014

Gisteren heb ik weer een korte wandeling gemaakt bij het landgoed Dorth.
De bomen…nog steeds kaal, maar dat zal beslist niet zo lang meer duren,
want sommige komen al weer in blad.

 photo IMG_3919.jpg

*

Voorlopig kun je tussen de kale takken de vogels nog fotograferen, zoals deze Houtduif.

 photo IMG_3898.jpg

Ook deze Bonte Specht, hoog boven in de boom, kon ik nog net in beeld krijgen en een uitsnede geeft toch nog een aardig beeld.

*

 photo IMG_3908.jpg

Als toegift kreeg ik op de terugweg deze mooie zonsondergang te zien.

 photo IMG_3924.jpg

*

 photo IMG_3928.jpg

*

 photo IMG_3935.jpg

*

 photo IMG_3940.jpg

*

 photo IMG_3942.jpg

4 Reacties to “Landgoed Dorth met toegift”

  1. Mooi om te zien dat de natuur op springen staat!
    En je zonsondergangen zijn prachtig. Wel een toepasselijk kleurtje dat oranje!!
    Fijne dag met je verjaardag en een zonnig weekend!
    Groetjes

  2. Hilde said

    ook deze zijn weer prachtig! en voor zonsondergangen smelt ik helemaal!
    groetjes, Hilde

  3. Volgens mij hebben jullie veel meer rode zonsondergangen dan hier.
    Prachtige reeks
    En je vogelfoto`s zijn weer super, net als je bladknop en doorkijkje

  4. Ank Pot said

    Prachtig die zonsondergang, hier niet gezien gisteren. Dat plekje op de eerste foto herken ik, mooi!
    Je zal al wel onderweg zijn, tot zo!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
