riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Dokkum – deel 1

Posted by riaphilips op 23 februari 2014

Afgelopen woensdag ben ik weer eens met Ank op stap geweest.
Ons reisdoel was deze keer Dokkum en ik moet zeggen…dat is ons heel goed bevallen.
We hebben er ontzettend aardige mensen ontmoet.
’s Middags werd ik door iemand, die een plaatselijke politieke partij stond te promoten, gevraagd
“Houdt u van Dokkum???” en toen kon ik volmondig antwoorden: “Sinds vandaag zéker!!!”🙂
Hoewel we niet konden fotograferen , wat we graag wilden…er was markt in het centrum…
hebben we genoeg foto’s kunnen maken om jullie een indruk van Dokkum te geven.
Hier dus het eerste deel…..

*

*

*

*

*

 photo IMG_6265.jpg

*

 photo IMG_3967.jpg

*

*

*

 photo IMG_4014.jpg

*

 photo IMG_6301.jpg

*

*

 photo IMG_4066.jpg

*

*

 photo IMG_6332.jpg

*

 photo IMG_4087.jpg

Wordt vervolgd….
Intussen ben ik weer een jaartje ouder geworden en ik wil jullie bedanken voor alle felicitaties. Leuk, dat jullie daaraan gedacht hebben.

4 Reacties to “Dokkum – deel 1”

  1. Gitty said

    @ Ria hier en op deze manier wil ik je alsnog feliciteren met je verjaardag!
    Ik ben hem eerlijk gezegd vergeten maar kwam er net achter dat Ank morgen
    jarig is dus moest jij al jarig zijn geweest. Ik hoop dat je een fijne verjaardag
    hebt gehad en nogmaals sorry!!

    XXX
    Gitty

  2. Wat mooi is het daar en die schaatsbank en krul…leuke onderdelen laat je van het stadje zien.
    En zo te zien komt er gelukkig meer🙂

    @ Bij Dokkum denk ik aan `vermoord` en Bonifacius🙂

  3. Wat een leuke en mooie dorpen en stadjes hebben we toch in Nederland. Ik denk dat jullie voorlopig nog niet uitgekeken zijn!
    Ik verheug me zelf op mijn midweekje in het voorjaar, want dan ga ik naar een park in de buurt van Katwijk aan Zee, waar ik mijn jeugd heb doorgebracht. Benieuwd hoe dat nu geworden is, want schijnt toch veel veranderd te zijn.
    Leuke foto’s van deurkloppers en gevelstenen heb je gespot. Die gouden hand is eigenlijk nog heel modern met gouden handdrukken en bonussen!
    Grappig dat bankje in de vorm van een schaats, maar ja Dokkum is natuurlijk een van de 11 steden.
    Groetjes en benieuwd wat jullie nog meer gezien hebben en wens je een zonnige maandag. Hier schijnt de zon volop!

  4. Ank Pot said

    Mooie eerste serie Ria! Ja we houden zeker van Dokkum en zijn inwoners! Die deurknop met dat handje heb ik helemaal niet gezien!!!
    Fijne avond!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
