riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Ooievaars in Bathmen

Posted by riaphilips op 2 maart 2014

Ik was van plan om nu het tweede deel van Dokkum te plaatsen, maar er gebeurt zoveel in de natuur,
dat ik Dokkum nog even in het archief gestopt heb en nu eerst een typisch lentelogje plaats.
Ik geef geen commentaar bij de beelden, ze spreken voor zich…..het voorjaar is begonnen……🙂

 photo IMG_4447.jpg

*

 photo IMG_4449.jpg

*

 photo IMG_4450.jpg

*

 photo IMG_4458.jpg

*

 photo IMG_4463.jpg

*

 photo IMG_4464.jpg

*

 photo IMG_4488.jpg

*

 photo IMG_4492.jpg

*

 photo IMG_4497.jpg

*

*

 photo IMG_4499.jpg

*

 photo IMG_4501.jpg

*

*

 photo IMG_4511.jpg

5 Reacties to “Ooievaars in Bathmen”

  1. Heel mooi dat je dat allemaal hebt kunnen fotograferen. Natuurlijk mis ik hier ooievaars, want de omgeving is niet echt een gebied voor deze dieren. Prachtig en zo te zien komen daar vast weer kleine ooievaartjes van. Wie komen die brengen……?
    Groetjes

  2. Wat is dit mooi en bijzonder
    En zo superscherp zijn alle foto`s !!
    Een echt waaauw-effect heeft deze serie

  3. ingrid janssen said

    wat prachtig he …..super mooi gedaan ria!!!!!

  4. Hannie. said

    Prachtige serie. De lente komt………, is er eigenlijk al.

  5. Ank Pot said

    Dat je nog tijd hebt om dit allemaal vast te leggen😉
    Mooie serie, heerlijk met die blauwe lucht er achter!
    Fijne dag verder!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
