riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Een zomers gevoel

Posted by riaphilips op 10 maart 2014

Het schitterende weer geeft je dat heerlijke zomerse gevoel.
Er valt op het ogenblik zoveel te genieten in de natuur!
De kleuren knallen eruit, de koeien staan weer in de wei en het gonst tussen de wilgenkatjes…..

 photo IMG_4783.jpg

*

 photo IMG_4801.jpg

*

 photo IMG_4812.jpg

*

 photo IMG_4822.jpg

*

*

*

 photo IMG_4832.jpg

*

 photo IMG_4844.jpg

*

*

*

*

 photo IMG_4903.jpg

4 Reacties to “Een zomers gevoel”

  1. Ank Pot said

    Heerlijk al die lenteboodschappers! Mooi die katjes met die knalblauwe lucht er achter.

    OT: Mijn moeder is sinds vanmiddag weer thuis, broos en moe en met veel extra hulp.

  2. Prachtfoto`s van al dat geel van de katjes en die gele weerspiegeling is ook al zo mooi.
    Je hebt zelfs al een kalfje gespot🙂
    Een super lentelogje

    @ Idd lekker genordic-walked, het was zelfs warm (jas uit)
    Maar nu (vanaf 17.30) is hier mist met koude wind….7* gr…brrr

  3. Hilde said

    ja, wat een heerlijk weertje hé! prachtige foto’s Ria, vooral die van de beien en de wilgenkatjes. knap!
    groetjes, Hilde

  4. Ook al zo’n mooie serie bij jou! Prachtig de specht! Ik hoor ze overal “timmeren” in het bos, maar ik zie ze nooit!
    Sommige koeien staan hier al de hele winter buiten (kunnen wel naar binnen hoor als ze dat willen).
    Geweldig om te zien hoe de natuur in de hoogste versnelling zich in lentetooi laat zien.
    Eigenlijk moet ik wat “nuttig huishoudelijk werk” gaan doen, maar vanmiddag een stukje fietsen lijkt me leuker.
    Groetjes

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
