riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Kikkers

Posted by riaphilips op 11 maart 2014

Over het bospad bij het landgoed Dorth sprong een kikker met grote sprongen richting de waterkant.
Daar hoorde ik het geluid van nog veel meer kikkers en ze waren totaal niet schuw.
Ik kon er een aantal fotograferen en dit is het resultaat.

 photo IMG_4980.jpg

*

 photo IMG_4961.jpg

*

 photo IMG_4953.jpg

*

 photo IMG_4982.jpg

*

 photo IMG_4984.jpg

*

 photo IMG_4991.jpg

*

 photo IMG_4990.jpg

*

 photo IMG_4959.jpg

5 Reacties to “Kikkers”

  1. Ik hoor ze ooit wel, maar zie ze eigenlijk nooit behalve die ene in mijn voortuin waar ik me toen wild van schrok. Maar jij hebt er een schitterende serie van geschoten! Toch aparte beesten als je ze zo ziet, maar wel leuk!
    Groetjes

  2. ingrid janssen said

    wat zijn het toch een grappige beestjes he…… super mooi gefotografeerd

  3. Waarom heb ik dat nou nooit. Bij mij zijn de kikkers kennelijk altijd bang dat ik ze zal kussen. Geweldige foto!

  4. Ha….wat een mooie en stoute plaatjes
    En heb je droge voeten gehouden ?
    Leuke serie weer

  5. Ank Pot said

    Super zeg! Meestal verdwijnen ze zodra je één stap hun richting uit doet. Mooi die derde met het vliegje op zijn oog en die vijfde lijkt wel rechtop in het water te staan. Mooie serie!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
