riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Wat je zo tegenkomt onderweg….

Posted by riaphilips op 20 maart 2014

Gisteren heb ik een fietstochtje door de omgeving gemaakt en kwam met een tevreden gevoel weer thuis.
Ik geniet van het jonge groen aan de bomen, vooral de kwastjes van de Lariks maken me vrolijk.
Ook de vogels, die weer her en der in de weilanden zitten, maken me blij.
Het waaide behoorlijk, zodat de Zilverreiger zich flink schrap moest zetten, wilde hij niet omwaaien🙂

 photo IMG_5764.jpg

*

 photo IMG_5751.jpg

*

*

 photo IMG_5756.jpg

*

 photo IMG_5799.jpg

*

 photo IMG_5775.jpg

*

 photo IMG_5787.jpg

*

Vandaag weer een schitterende zonnige dag, dus geniet ervan!!

5 Reacties to “Wat je zo tegenkomt onderweg….”

  1. Wat leuk die zilverreiger wijdbeens🙂
    Ja, hier woei het ook zo….hard trappen tegen de wind in.
    Maar mooie serie met de larikspropjes als hoogtepunt

  2. Prachtig is de natuur op het ogenblik, alles schiet uit en de vogels hebben ook al het voorjaar in de bol. Mooie foto’s, we zijn net terug met Boris van het Buntven, het was er heerlijk.

  3. Ach kijk nou…meneer wijdbeens 😄. Aandoenlijk!

  4. Leuk al die vogels en grappig de zich schrap zettende zilverreiger. Die komen steeds meer voor in Nederland las ik, naar ik meen in het blad van Natuurmonumenten. Jammer dat het vandaag op de zo mooie dag wel flink waait, maar dadelijk na de boterham een rondje op de stadsfiets en de camera mee. Je ziet altijd wel wat !
    Groetjes en nog een fijne zonnige middag.

  5. Hilde said

    wat is dat toch mooi al dat ontluikende groen en de katjes an de bomen. en de vogeltjes die hun beste melodietjes laten horen. ook ik word daar helemaal blij van Ria! en ik geniet met volle teugen!
    vrolijke groet, Hilde

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
