riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Zonnig en groen

Posted by riaphilips op 29 maart 2014

Op deze zonnige dagen genieten we van al het frisse groen.
De vogels zoeken hun huisje uit en de kikkers hebben al weer gezorgd voor het nageslacht.
De Pinksterbloemen had ik alweer gekiekt en dan kun je wachten op het eerste Oranjetipje.
En ja hoor, ook die liet zich zien…niet op een Pinksterbloem en hij gunde me slechts een vluchtige blik.

*

 photo IMG_6172.jpg

*

*

 photo IMG_6156.jpg

*

 photo IMG_6067.jpg

*

*

*

*

 photo IMG_6031.jpg

*

 photo IMG_6028.jpg

*

*

 photo IMG_6022.jpg

*

 photo IMG_6013.jpg

*

 photo IMG_6183.jpg

*

 photo IMG_6215.jpg

*

 photo IMG_6189.jpg

*

*

 photo IMG_6199.jpg

*

 photo IMG_6206.jpg

*

 photo IMG_6210.jpg

De Specht is heel fanatiek bezig met het maken van een nest…….

*

*

 photo IMG_6217.jpg

*

 photo IMG_6227.jpg

Ik wens jullie een heerlijk zonnig weekend toe.

6 Reacties to “Zonnig en groen”

  1. Leuke serie…maar…wat is er met je foto’s gebeurd?.?
    Ze zijn allemaal ” uitgerekt “……..

    • riaphilips said

      Leo, ik weet niet, hoe jij de foto’s ziet, maar op mijn beeldscherm is er niets mee aan de hand.
      Ook de 2 vorige reageerders zeggen er niets van.

    • Hallo Ria, Ik heb ze nu bekeken op de grote computer en dan is er niets aan de hand.
      Op de tablet zijn alle foto’s, staan of liggend even breed als de witte achtergrond.
      Ik denk dat dit achtergrond thema niet zo geschikt is voor mobile site’s, ik heb ook even terug gekeken naar de recente berichten , die hadden het ook maar nu viel het me op. dus jou blog kijk ik wel op de computer.
      Fijn weekend. Leo.

  2. Ank Pot said

    O wat woon jij toch mooi!!! Een Oranjetip heb ik nog niet gezien en ook geen Pinksterbloemen (maar ik ben natuurlijk nauwelijks buiten geweest). Het is hier vlakbij veelal nogal kaal.
    Die Blauwborst (geen Roodborst volgens mij zoals je hebt getagd) geweldig, hij zingt uit volle borst, ik heb er nog nooit eentje mogen aanschouwen. En wat geweldig zoals die Specht bezig is, dat moet fantastisch zijn om te zien!
    Fijn weekend!

  3. Hannie. said

    Haha, je hoefde niet lang te wachten op het oranjetipje! Zelfs al een paardenbloem pluizenbol. Het is amper bij te benen. Onze kersenboom is gisteren tot bloesemboom ” ontploft”. Fijn weekend.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
