riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Dierenpark Emmen – deel 2

Posted by riaphilips op 8 april 2014

Vandaag laat ik jullie de vlinders uit de mooie vlindertuin zien.

 photo IMG_8266.jpg

*

*

 photo IMG_8234.jpg

*

 photo IMG_8229.jpg

*

*

 photo IMG_6641.jpg

*

 photo IMG_6635.jpg

*

 photo IMG_6632.jpg

Hierboven zie je de pop en hieronder de rups van de vlinder, waarmee ik deze log begon en ook weer eindig.
Het is de meest voorkomende vlinder in deze vlindertuin.

*

 photo IMG_6622.jpg

*

 photo IMG_6610.jpg

*

*

 photo IMG_6602.jpg

*

 photo IMG_6595.jpg

*

 photo IMG_6590.jpg

*

 photo IMG_6588.jpg

*

*

 photo IMG_6578.jpg

*

 photo IMG_6576.jpg

*

 photo IMG_6547.jpg

*

 photo IMG_6543.jpg

4 Reacties to “Dierenpark Emmen – deel 2”

  1. Geweldig mooi Ria! Blijven ze hier wel geduldig zitten?
    Er zitten prachtige vlinders en foto’s bij. Eigenlijk is de een nog mooier dan de ander en zo mooi scherp!
    Ik ben in 2010 niet in de vlindertuin geweest, maar neem aan dat die er toen wel was.
    Groetjes

  2. Die pop, doorzichtige vlinder en de 3-de van onderen zijn helemaal top tussen al die prachtige foto`s

  3. Ank Pot said

    Ik ben ook bezig met de vlinderfoto’s, wat een mooie exemplaren zaten er tussen. Prachtig die foto van de ‘gouden’ pop en ook het rijtje poppen wat ik vergeten ben te fotograferen. Mooi zoals die Glasvlinder kopje onder gaat in de voeding! Mooie serie!
    Fijne dag!

  4. K9 Design said

    Wat een geweldige mooie serie.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
