riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Bathmen spant de Kroon

Posted by riaphilips op 11 april 2014

Omdat er op het ogenblik zoveel te doen is, las ik een blogpauze in.
De tuin vraagt om aandacht en ook in huis zijn er allerlei klusjes te doen.
In de tussentijd wil ik graag wat reclame maken voor de festiviteiten hier in Bathmen
ter gelegenheid van het 200 jarig bestaan van ons koninkrijk.
Informatie hierover kun je vinden op: http://www.bathmenspantdekroon.nl/

 photo 15mrt.jpg

Ook hier ben ik al weken druk voor…o.a. met het maken van foto’s van de voorbereidingen en het naaien van kleding.

Het tijdschrift “Noaber” besteedt hier ook aandacht aan in de nieuwe editie en gebruikte hiervoor een aantal foto’s van mij.
Zelfs de foto op de cover is er een, die ik vorig jaar maakte tijdens het winterbivak van de NAN, toen ze hier kwamen proefdraaien.

 photo Noaber.jpg

In de tussentijd wens ik jullie een fijne tijd toe. Geniet van het mooie weer en tot blogs. Groet, Ria.

4 Reacties to “Bathmen spant de Kroon”

  1. keyfo said

    Ziet er gezellig uit. Zeker genieten van je blogpauze, is soms wel lekker.
    Met het mooie weer heb je het toch vaak drukker in de tuin ect, hier ook.
    Mooie reclame voor dit evenement, heb er al eerder foto’s van gezien, echt heel mooi.
    Fijne paasdagen.

  2. Oeps….dat wordt een drukke tijd….!!
    Ga je jezelf nog wel af en toe rust gunnen ?
    Leuk dat je foto`s zijn opgenomen in het blad…leuk…je zwol zeker van trots ?
    Dag

  3. Mijn gefotografeer gaat ook op een wat later pitje. Zeker wat het weer betreft. Niet meer elke dag er achter aan draven en veel tijd besteden aan uitzoeken en insturen. Want ja tuin, huis en ook het fietsen op de racefiets vraagt tijd want nog maar een schamel aantal kilometers gereden en het seizoen begint te komen.
    Groetjes en dat Bathmen Spant de Kroon straks een succes mag worden!!

  4. Ank Pot said

    Mooie reclame voor het evenement maar ook voor jou!
    Veel succes met alles waar je mee bezig bent en probeer zelf ook te genieten van het mooie weer😉
    Groetjessssss~!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
