riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Spanje deel 1

Posted by riaphilips op 13 mei 2014

Jullie begrepen natuurlijk wel, dat ik niet al die tijd heb zitten klussen, hè?
In werkelijkheid vlogen we via besneeuwde bergtoppen naar de Spaanse Costa Blanca….de zon tegemoet.

 photo IMG_8618.jpg

*

 photo IMG_8659.jpg

Het lijkt wel het land van de eeuwige zon….in de laatste 130 jaar is er niet zo weinig regen gevallen in de eerste maanden van het jaar.
Wij hadden in de 4 weken, dat we er verbleven, slechts één onweersbuitje en dat was ook nog een keer in de avonduren.
De temperaturen schommelden overdag zo rond de 25 graden…..🙂

Dan zoek je graag wat verkoeling…..ieder op zijn eigen manier….

 photo IMG_9087.jpg

*

 photo IMG_9106.jpg

*

Nieuwsgierig geworden naar het vervolg?????  Nog even geduld, want ik moet door een hele berg foto’s heen.

 photo IMG_0399.jpg

Wordt vervolgd…..

9 Reacties to “Spanje deel 1”

  1. Hilde said

    grappige foto van de 2 hondjes!
    Costa Blanca lijkt me een erg mooie streek!
    groetjes, Hilde

  2. hugove52 said

    Een mooie fotoreportage, de foto uit het vliegtuig is heel mooi.

  3. keyfo said

    Dat is genieten mooi en zonnig. Je zal het inderdaad wel fris hebben nu, Ik ook,maar het vooruitzicht dat ik over 2½ week weer op de Canaries zit.
    Kan nog net voor de operatie😉
    Mooi zijn de foto’s vanuit het vliegtuig. Altijd mooi om te zien, zeker als je vrij laag vliegt, net voor de landing.
    Ben er nooit geweest aan de costa’s dus ben benieuwd naar je foto’s.
    Groetjes.

  4. Kon ik weer van het strand en je biertje genieten🙂

    Maar het `euvel` op mvhpl-log is verholpen, ik had me weer eens in de datum vergist !

  5. Nou je maakt ons wel nieuwsgierig, net zoals die 2 hondjes! Leuke foto trouwens.
    Prachtige foto’s, die je uit het vliegtuig gemaakt hebt.
    Je zult wel veel foto’s hebben, maar daar hebben we allemaal last van als we op vakantie gaan.
    Gezellig dat je er weer bent en nu wel klussen en vooral tuinieren denk ik, want het is uitermate groeizaam weer geweest!
    Groetjes

  6. Welkom terug, leuk je nu al te zien en jullie belevenissen te mogen zien.
    Dat strandleven zag er goed uit, net als het verfrissende koele drankje
    Ben benieuwd naar de rest……kom maar op !

  7. willy said

    het lijkt er wel volop zomer..

    terwijl wij hier met fris en nat weer moeten stellen..

    ik zou er zowaar een beetje jaloers op worden

    groeten

  8. Sylvia said

    leuk verslag zo. Ben benieuwd naar deel 2

  9. Ank Pot said

    Ha jullie zijn terug! Wat zal je bruin zijn en het hier koud vinden!!
    Wat een mooie duidelijke foto’s vanuit het vliegtuig en de rest ziet er heerlijk tropisch uit.
    Kom maar op met die foto’s, ik ben benieuwd!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
