riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Spanje deel 3

Posted by riaphilips op 16 mei 2014

De eerste ochtend is het me nog gelukt om heel vroeg op te staan en kon ik de opkomst van de zon fotograferen🙂

 photo IMG_8757.jpg

*

 photo IMG_8766.jpg
*

 photo IMG_8768.jpg

*

 photo IMG_8774.jpg

Daarna ging ik op ontdekkingsreis in de tuin en in de omgeving.

 photo IMG_8691.jpg

In de tuin groeiden naast deze mooie bloemen ook sinaasappelen, citroenen, amandelen en nesperus ( ook wel loquat of japanse moerbei genoemd),
een heerlijke oranje/gele vrucht. Er zijn aan de hele Costa grote plantages met deze vruchtbomen te vinden.

 photo IMG_8748.jpg

*

*

 photo IMG_9263.jpg

*

In de tuin van de buurman stonden olijfbomen.

 photo IMG_8770.jpg

De huizen in de naaste omgeving zagen er ook niet verkeerd uit🙂

 photo IMG_8778.jpg

*

 photo IMG_8783.jpg

Straatnamen worden weergegeven in prachtige tegelplateaus.

 photo IMG_8791.jpg

Zo ook de namen van de huizen……….

 photo IMG_8792.jpg

*

 photo IMG_8793.jpg

Windwijzers zag je er sporadisch, maar dit is toch wel een echt Spaans exemplaar, hè?

 photo IMG_9378.jpg

Deurkloppers waren er te kust en te keur. Hier al vast één daarvan. De andere zal ik in een collage verwerken.

Wordt vervolgd….

5 Reacties to “Spanje deel 3”

  1. Margreet van Vianen said

    Ja, de zon komt steeds vroeger op en ik heb ook moeite om een keer te gaan. Zeker als het wat twijfelachtig is of je de zon wel gaat zien!
    Mooie foto’s, maar die daarna komen zijn ook mooi en leuk. Is toch prachtig daar. Ik denk dat jullie daar echt genoten hebben.
    Groetjes

  2. Mickey said

    Je vroege opstaan wordt beloont! wat een prachtige zonsopkomst! En een heerlijk sfeertje zet je neer met deze fotoserie!

  3. hugove52 said

    Mooie foto’s en die zonsopkomst is prachtig.

  4. En daarna nooit meer…..hadden ze zulke heerlijke bedden ?
    Prachtige zonsopkomst en heerlijke Spaanse beelden

  5. Ank Pot said

    Hahaha, daarna altijd te laat naar bed???? Mooi hoor die zonsopkomst. Leuk die windwijzer, ontegenzeggelijk een Spaans exemplaar. Al die tegeltableaus zijn ook prachtig.
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
