riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Bathmen spant de Kroon deel 3

Posted by riaphilips op 16 juni 2014

De operatie aan mijn hand is afgelopen vrijdag goed verlopen.
Links kan ik me aardig redden, zodat ik de rechterhand de nodige rust kan geven.
Vrijdag mag ik zelf het verband verwijderen en volgende week gaan de hechtingen eruit.
Daarna nog een paar weken rustig aan doen en dan hoop ik er weer alles mee te kunnen doen🙂

Nu ga ik verder met de foto’s van Bathmen spant de Kroon.
Om het dorp 200 jaar terug te brengen in de tijd, werd er op de Brink een oude boerderij geplaatst.
Weken zijn ze bezig geweest om deze als een soort bouwpakket samen te stellen.
In de laatste week werd hij op de plek in elkaar gezet en alles klopte op de centimeter nauwkeurig.

Echt een staaltje vakmanschap !!!!!

 photo IMG_1790.jpg

*

 photo IMG_1792.jpg

*

 photo IMG_1925.jpg

*

 photo IMG_1926.jpg

*

 photo IMG_1930.jpg

*

*

 photo IMG_1936.jpg

*

 photo IMG_1938.jpg

En zo was het eindresultaat.

 photo IMG_2593-1.jpg

Nog even een paar vlekjes van de ramen afvegen…….

 photo IMG_2589.jpg

En zo kuj d’r weer uutkieken……..🙂

Hier is de boerderij in gebruik.

Zelfs een bedstee ontbreekt niet……

*

Ja, zo ging dat vroeger…..

*

 photo IMG_3326.jpg

*

 photo IMG_3320.jpg

*

*

 photo IMG_3331.jpg

*

 photo IMG_3778.jpg

Wordt vervolgd…..

4 Reacties to “Bathmen spant de Kroon deel 3”

  1. Vraag me ook af of ze dit nu weer afgebroken hebben en wat ze er dan mee doen. Want opslaan is ook nogal wat.
    Leuke serie!
    Groetjes en fijn dat het zo snel goed gaat met je hand!

  2. Echt mooi werk en het samenwerk was ook top zo te zien
    Wat zullen ze een voorpret hebben gehad.
    Volgens mij kunnen jullie op heerlijke vrolijke Kroondagen terugkijken🙂
    En was er ook speciaal `kroongebak` ?

  3. Ank Pot said

    Mooi gemaakt hoor, net echt! Wat een werk! Hij zal inmiddels wel afgebroken zijn, neem ik aan.

    Fijn dat het zo goed gaat met je hand!
    Fijne dag verder!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
