riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Natuur in de omgeving

Posted by riaphilips op 18 juni 2014

Even wat natuur tussendoor, want het is op het moment prachtig buiten.
Deze opnames heb ik vorige week gemaakt, toen ik een rondje in de omgeving fietste.
De eerste is een pas uitgeslopen libel.

*

 photo IMG_6514.jpg

*

 photo IMG_6519.jpg

*

 photo IMG_6601.jpg

*

 photo IMG_6615.jpg

*

 photo IMG_6638.jpg

*

*

 photo IMG_6672.jpg

*

 photo IMG_6704.jpg

*

 photo IMG_6721.jpg

*

 photo IMG_6801.jpg

*

 photo IMG_6813.jpg

7 Reacties to “Natuur in de omgeving”

  1. Helma said

    Ik las je reactie bij Ank dus kwam heir ook maar even kijken.
    Wat een prachtige foto’s zie ik hier en wat een mooie natuur.
    Ik las in je blog hierboven over landgoed Dorth. Ik had er nog nooit van gehoord en ben gelijk op google gaan kijken. Leek me inderdaad een prachtig gebied. Heb jdeze fraaie libellen daar ook gemaakt?

    Groetjes, Helma

    • riaphilips said

      Hallo Helma,
      Het is inderdaad een schitterend gebied.
      De eerste foto van de pas uitgeslopen libel heb ik daar gemaakt.
      Groetjes, Ria.

  2. Prachtige foto’s van de net uitgeslopen libel, maar voor mij is de foto met dat piepkleine vogeltje de topper! Heel mooi!!
    Groetjes

  3. Sylvia said

    Wat een schitterende serie

  4. Prachtige mooie natuurserie weer.
    Geweldig mooie macro`s, foto 2 is zo schitterend net als je libellen

    @ Je kan vaste planten ook online bestellen (astrantia is de familienaam) ;-0

  5. Hannie. said

    Prachtige serie!

  6. Ank Pot said

    Wat een prachtige foto’s van de Libellen! Het paringswiel van de Juffers is gestoken scherp, die van de Weidebeekjuffers iets minder maar wel prachtig! dat vogeltjes met rups op het hek is ook schitterend en het Dikkopje staat er ook geweldig op. Mooie serie!
    Hoe gaat het, kun je je nog inhouden😉 Enne links ook niet teveel belasten anders moet je die toch ook nog!!!
    groetjessss!!!!!!!!!!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
