riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Bathmen spant de Kroon deel 4

Posted by riaphilips op 29 juni 2014

Nu weer een aflevering van Bathmen spant de Kroon.
Ik laat jullie hier zien, hoe het er die 4 dagen in ons dorp uitzag.
Er liepen vele historische figuren rond, zoals de Erfprins Willem II.
De soldaten trokken in hun mooie uniformen aan hem voorbij.

 photo IMG_3215.jpg

*

 photo IMG_3217.jpg

*

 photo IMG_3219.jpg

*

 photo IMG_3220.jpg

*

 photo IMG_3222.jpg

*

 photo IMG_3235.jpg

*

*

*

*

 photo IMG_3292.jpg

*

*

*

 photo IMG_3309.jpg

*

*

*

 photo IMG_3334.jpg

*

 photo IMG_3347.jpg

*

*

 photo IMG_3413.jpg

*

*

 photo IMG_3415.jpg

*

 photo IMG_3432.jpg

*

*

 photo IMG_3466.jpg

*

 photo IMG_3498.jpg

*

*

 photo IMG_3513.jpg

*

3 Reacties to “Bathmen spant de Kroon deel 4”

  1. Mooie serie van een interessant gebeuren. En zo te zien heel gezellig, want de deelnemers kijken lekker vrolijk op een enkele na.
    Jullie kijken er lang naar uit en druk met voorbereidingen en ineens is het weer voorbij.
    Maar ik denk dat het een geslaagd festijn is geweest als ik jouw fotoseries bekijk!
    Groetjes

  2. Had deze dus duidelijk gemist😦
    Wat een lol straalt er vanaf en die bakkerij komt me bekend voor ;-0

    Dit weekend was ook in Hellevoet zo`n zelfde manifestatie met `Fransen`, verovering en slagvelden !

  3. Ank Pot said

    Even terug in de tijd, op twee manieren zelfs, want het is inmiddels ook al weer een paar weken geleden! Mooie serie, ik zie een heleboel mensen die ik op de zondag niet heb gezien. Prachtig die uniformen met schitterende versierselen. Maar de mooiste foto vind ik die van de mevrouw in het spiegeltje, goed gezien!

    groetjes van Ank

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
