riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Weide- en andere vogels

Posted by riaphilips op 2 juli 2014

Het gaat weer goed met de weidevogels in Salland. Lees HIER meer daarover.
Regelmatig zie ik ze in de weilanden rondom Bathmen, zoals de Kievit, de Wulp en steeds meer Scholeksters .

 photo IMG_8131.jpg

*

 photo IMG_8136.jpg

*

 photo IMG_8215.jpg

*

 photo IMG_8217.jpg

*

 photo IMG_8219.jpg

*

 photo IMG_8096.jpg

*

 photo IMG_8126.jpg

*

 photo IMG_5767.jpg

Hieronder een paar foto’s van de Gekraagde Roodstaart – Phoenicurus phoenicurus (vrouwtje).

 photo IMG_7433.jpg

*

 photo IMG_7423.jpg

*

 photo IMG_7481.jpg

3 Reacties to “Weide- en andere vogels”

  1. Mooi de vogels in vlucht.
    Leuk de in formatie zwemmende eendjes!
    En apart de grote machine en de vogel, die dan ineens wel heel klein lijkt te worden.
    Wel rustiger dit gevlieg dan echt gevlieg met straaljagers, want een paar weken terug hadden we hier de Luchtmachtdagen op Gilze-Rijen….!!
    Hoewel spannend om dat te fotograferen.
    Groetjes

  2. Zo….daar vliegen er heel wat in Salland🙂
    Mooie vliegserie

  3. Ank Pot said

    Scholeksters zie je hier in de wijk zelfs heel veel en rond de Dobbe uiteraard ook.
    Mooie vliegfoto van de Wulp en weer maak je me jaloers met de Gekraagde Roodstaart, nog nooit gezien!
    Ik mail je nog maar woensdag kan ik niet!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
