riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Vlinders en Libellen

Posted by riaphilips op 14 juli 2014

Zodra de zon er doorkomt zie je ze weer overal fladderen…de vlinders en libellen.
Ik heb er een aantal vast kunnen leggen……
Zoals ik in een vorig bericht al aangaf, zie ik op het ogenblik heel veel Sint-jansvlinders en
om dit te illustreren begin ik met de volgende, wat rommelige foto, die dat duidelijk maakt.

 photo IMG_8934.jpg

*

 photo IMG_8928.jpg

*

 photo IMG_8836.jpg

*

 photo IMG_9291.jpg

*

 photo IMG_9142.jpg

*

 photo IMG_9149.jpg

*

 photo IMG_9252.jpg

*

*

*

 photo IMG_9052.jpg

*

 photo IMG_9393.jpg

*

 photo IMG_9398.jpg

*

 photo IMG_9400.jpg

*

 photo IMG_9451.jpg

*

 photo IMG_9456.jpg

3 Reacties to “Vlinders en Libellen”

  1. Mooi de vlinders en libellen. Leuk om een vlinder te zien die ik gisteren fotografeerde. Nu hoef ik niet te zoeken naar de naam want ik zie het Landkaartje hier ook staan! Met het warme weer zag ik best veel vlinders, maar libellen tot nog toe heel weinig.
    Groetjes uit een grijs, maar nog droog Tilburg.

  2. Leo said

    Mooie serie vlinders, de libellen staan er prachtig op.

  3. Ank Pot said

    Geweldig zoveel vlinders en libellen als jij ziet! Hier heel weinig vlinders, heeft misschien te maken met het bestrijden van de processierups en dat daarmee ook andere rupsen zijn weggehaald??
    De foto van de parende Sint Jansvlinders is prachtig van compositie!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
