riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Vlinders, een libel en mais

Posted by riaphilips op 23 juli 2014

Gisteren weer een wandeling langs de Schipbeek gemaakt en de vlinders fladderden om mijn hoofd.
Een libel kreeg door de zon een prachtige glans op de vleugeltjes en het viel me op,
dat de mais, als het zo doorgaat, tot recordhoogte aan het groeien is.

*

*

 photo IMG_9891.jpg

*

 photo IMG_9904.jpg

*

*

 photo IMG_9916.jpg

*

 photo IMG_9906.jpg

*

 photo IMG_9905.jpg

3 Reacties to “Vlinders, een libel en mais”

  1. Fraaie serie met de beestjes, maar mij viel ook al het zo hoge mais op! Ik hoop dat het vroeg rijp is om te hakselen, want dan krijgen we weer ruimte in het Brabantse land. Want veel mooie fotoplekjes zijn nu even omgeven door het mais.
    Groetjes

  2. Hannie. said

    Wat een mooie foto’s weer.

  3. Ank Pot said

    Alweer zo’n mooie serie! De tweede foto van het Icarusblauwtje is prachtig scherp net als de Libel en die heeft inderdaad mooie glinsteringen op de vleugels!
    Zou die mais ook extra grote kolven opleveren of gaat de kracht vooral in de lengte zitten? Ik ben benieuwd!
    Fjne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
