riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Het blijft genieten…

Posted by riaphilips op 2 augustus 2014

Het blijft genieten in de natuur.  Bloemen, vlinders, libellen….noem maar op!
Met dit mooie weer zijn ze er weer in grote getale.
De oranje luzernevlinder  (Colias croceus) heb ik weer gespot.

 photo IMG_0267.jpg

*

 photo IMG_0258.jpg

*

 photo IMG_0147.jpg

*

Ook de bandheidelibel  (Sympetrum pedemontanum) liet zich weer zien.

 photo IMG_0150-1.jpg

De waterlelies zijn in de zon volledig geopend.

 photo IMG_0003.jpg

En met zo’n kleurige waterlelie als achtergrond komt deze heidelibel heel goed tot z’n recht.

 photo IMG_0084.jpg

*

 photo IMG_0005.jpg

*

 photo IMG_0030.jpg

Een pas uitgeslopen libel hangt hier te drogen…..

*

 photo IMG_0113.jpg

*

 photo IMG_0231.jpg

*

*

 photo IMG_0246.jpg

*

 photo IMG_0274.jpg

4 Reacties to “Het blijft genieten…”

  1. Zucht….waauw….prachtig

  2. Knap hoe je die libellen vastlegt. Ik zie ze wel voorbij vliegen, maar ze gaan nergens eens zitten, zodat ik ze op de foto kan zetten.
    Groetjes

  3. Ank Pot said

    Inderdaad jij hebt de man gespot en prachtig op de foto gezet! Wat een mooie foto’s ook van de Luzernevlinder! Ik heb hem van de week voor het eerst op de foto gezet, maar het is meer een bewijsplaatje dan wat anders geworden. Je laatste foto van de Kleine Vos vind ik ook prachtig!
    Welterusten!

  4. Leo said

    Het zijn weer prachtige foto’s, en alles blijft zo goed zitten als ik ergens een foto van wil maken zijn ze meestal meteen gevlogen…
    Fijn weekend.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
