riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Prikkeldraadkunst

Posted by riaphilips op 3 augustus 2014

Waar ik ook keek, overal zaten de libellen op het prikkeldraad en kon ik ze heel gemakkelijk fotograferen.
Doordat ze zo rustig bleven zitten, kon ik zelfs een beetje experimenteren met de achtergrond door van standpunt te wisselen.

 photo IMG_0358.jpg

*

 photo IMG_0370.jpg

*

 photo IMG_0388.jpg

*

 photo IMG_0333.jpg

*

 photo IMG_0364.jpg

*

 photo IMG_0360.jpg

*

 photo IMG_0395.jpg

8 Reacties to “Prikkeldraadkunst”

  1. De tekst had ik al gelezen maar al deze prachtige foto`s kon ik dus niet zienin H…..en ik wat gemist, zo mooi zijn ze !
    SUPER

  2. Bij jou doen de libellen zelfs hun best om het gemakkelijk voor je te maken om ze te fotograferen.
    Volgens mij kennen ze jou!!!
    Maar wel apart op dat prikkeldraad. Fraaie serie!
    Groetjes
    P.S. Ik vergat in de vorige blog ook je fraaie vlinders te noemen, dus alsnog bij deze!

  3. Fred said

    Prachtige serie, Ria.

  4. Heel bijzonder dat ze zo mooi bleven zitten. Een prachtige serie.

  5. Leo said

    Prachtige serie met heel mooie achtergronden.

  6. Hannie. said

    Mooi!

  7. Prachtig prikkelbare serie …
    Heidelibellen zijn wat minder bang om benadert te worden is ook mijn ervaring, maar wel typisch dat ze allemaal gek zijn op stalen pinnen. Dat wist ik nog niet🙂

  8. Ank Pot said

    Prachtige serie! De wat rozige achtergronden vind ik het mooist. Ik zag hier vandaag ook heel veel Libellen óók bij de Dobbe😉
    Fijne avond!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
