riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Een heerlijk seizoen

Posted by riaphilips op 7 augustus 2014

Het blijft genieten van alle diertjes in de natuur.
De mooie Pyjamawants – Graphosoma lineatum….aan de bovenkant gestreept en aan de onderkant gestippeld.
Heel duidelijk is, waarom dit beestje deze naam draagt.

Dat is al niet anders bij de tijgerspin (Argiope bruennichi), ook wel wespenspin genoemd.

*

 photo IMG_0462.jpg

*

*

*

*

 photo IMG_0460.jpg

*

 photo IMG_0504.jpg

6 Reacties to “Een heerlijk seizoen”

  1. Het is inderdaad genieten met een grote G, prachtfoto`s zijn het stuk voor stuk
    En ik moet verder…..

  2. Wat een geweldig mooie serie! De ene foto van vlinder of libel is nog mooier dan de andere.
    Die pyamawants heb ik nog nooit in het echt gezien. Wel leuk dat die zo genoemd wordt want hij doet zijn naam eer aan!
    Groetjes en alvast een fijn weekend, ondanks het weer wat mindere weer.

  3. Mickey said

    Een prachtige serie! zoveel mooie beestjes bij elkaar! echt genieten!

  4. Hilde said

    prachtig al die vlinders en libellen!
    lieve groet, Hilde

  5. Ank Pot said

    Mooi, mooi, mooi. Leuk die wants, die heb ik nog nooit gezien, dit jaar eigenlijk nog geen enkele wants tegengekomen. Mooi die parende witjes.
    Fijne dag, gefeliciteerd!😉

  6. Aanbod in overvloed, het blijft zéker genieten bij de beestjesliefhebbers onder ons. En daar ben ik er ook 1tje van.
    De geaderde witjes en het bonte zandoogje zijn helemaal prachtige foto’s.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
