riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Breda deel 2

Posted by riaphilips op 29 augustus 2014

Deel 2 van het bezoek aan Breda. De foto’s spreken voor zich, denk ik.
Eén ding wil ik nog wel even zeggen. Dat gaat over de drollenvanger achter het paard.
Daar moet nog wel iets anders voor bedacht worden, want er gaat nog wel het één en ander naast….😦

 photo IMG_1033_zps6d2596ef.jpg

*

*

 photo IMG_3084_zpsa800ca29.jpg

*

 photo IMG_1037_zpsfdb34f42.jpg

*

 photo IMG_1042_zps75e08499.jpg

*

*

 photo IMG_1045_zpsd3134158.jpg

*

 photo IMG_1046_zpsf99ac065.jpg

*

*

 photo 20aug_zps93ef8521.jpg

*

 photo IMG_1184_zpsf3d8d3ce.jpg

*

Wordt vervolgd….

4 Reacties to “Breda deel 2”

  1. Leo said

    Ik dacht dat de drollenvanger op de bok zat…..🙂 🙂
    Ook nog stamppot ge-eten ??????

  2. Hier aan de rand van Tilburg lopen ook veel paarden en daar wordt je ook niet vrolijk van. Maar ook van toch nog veel hondeneigenaren, die zonder poepzakjes hun hond uitlaten. Daar wordt je na het fotograferen ooit ook niet vrolijk van.
    Maar mooie serie met vooral veel fraaie details. Blijft leuk om dat te fotograferen, want dat geeft vaak zoveel meer weer over een gebouw dan alleen een foto van het geheel.
    Groetjes

  3. Hilde said

    fijne reeks Ria!
    goed dat je ons ‘attent’ maakte op de drollenvanger, want anders was die me ontgaan!🙂

  4. Ank Pot said

    Die laatste heb je knap voor elkaar gekregen zonder rood doek, je ziet de weerschijn er nog wel van maar verder niets. Ook de foto van de W heb je veel mooier gedaan dan ik!
    Je bent goed op de hoogte met de drollenvanger, ik wist van het bestaan niet af en dat paard kennelijk ook niet *lol*
    Fijne dag!!!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
