riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Herfstbeelden deel 2

Posted by riaphilips op 11 september 2014

Deze keer foto’s, die ik gemaakt heb in het Traasterbos in Bathmen en het landgoed Oostermaat in Lettele.

 photo IMG_2875-1.jpg

*

 photo IMG_2878.jpg

*

*

 photo IMG_2886.jpg

*

*

 photo IMG_2895.jpg

*

 photo IMG_2898.jpg

*

 photo IMG_2901.jpg

*

 photo IMG_2907.jpg

*

*

 photo IMG_2934.jpg

*

 photo IMG_2937.jpg

*

*

 photo IMG_2949.jpg

*

 photo IMG_2951.jpg

*

*

*

4 Reacties to “Herfstbeelden deel 2”

  1. hugove52 said

    Prachtig.

  2. Hilde said

    weeral prachtig Ria! er zijn paddestoelen bij die ik nog nooit heb gezien. zal een beetje dichter bij de grond moeten lopen als ik op wandel ga😉 !
    hartelijke groet, Hilde

  3. Ank Pot said

    O ja, vergeet ik nog te zeggen dat ik die close-up van die lamellen geweldig vind!

  4. Ank Pot said

    Tjonge wat een variëteit aan paddenstoelen, prachtige foto’s zijn het. Die laatste heb ik wel eens opgebakken gegeten, is erg lekker!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
