riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Herfstbeelden deel 3

Posted by riaphilips op 12 september 2014

Ik heb nu helemaal de smaak te pakken, dus hier zijn nog meer paddenstoelen.

 photo IMG_2972.jpg

Een vreemde eend in de bijt????

 photo IMG_2974.jpg

*

 photo IMG_2980.jpg

*

 photo IMG_2983.jpg

*

 photo IMG_2984.jpg

*

 photo IMG_2986.jpg

*

 photo IMG_2990.jpg

*

 photo IMG_2992.jpg

Maar dit is ook herfst🙂

En ook zag ik gisteren nog een paar libellen….

 photo IMG_2994.jpg

*

 photo IMG_2996.jpg

Ik zag zelfs nog een Bandheidelibel.

 photo IMG_3001.jpg

*

 photo IMG_3007.jpg

*

 photo IMG_3014.jpg

*

 photo IMG_3015.jpg

*

 photo IMG_3020.jpg

*

 photo IMG_3024.jpg

*

 photo IMG_3031.jpg

*

 photo IMG_3033.jpg

*

 photo IMG_3034.jpg

*

 photo IMG_3040.jpg

*

Ik had het gevoel, dat ik in de gaten gehouden werd. Kabouters waren er niet, maar wel dit muisje tussen het gebladerte….

 photo IMG_3048.jpg

6 Reacties to “Herfstbeelden deel 3”

  1. Wat leuk dat muisje!
    Mooie foto’s van de paddenstoelen. Maar hier is het na de hoosbui van een paar dagen terug eigenlijk ineens over.
    Vandaag spotte ik nog een inktzwam, maar de vliegenzwammen e.d. zijn niet meer te zien.
    Heb je de appel niet geplukt??
    Groetjes

  2. Jij hebt al heel wat mooie exemplaren gescoord🙂

  3. Wat een verscheidenheid aan paddenstoelen. Zoveel is er hier toch nog niet te vinden geloof ik …. Mooie serie.

  4. hugove52 said

    Weer een mooie serie.

  5. Geen wonder dat je de smaak te pakken hebt. Het is weer volop genieten! Een mooie serie Ria. Inclusief muisje.

  6. Ank Pot said

    Goh, nog een Bandheidelibel! Knap zoals je de Libellen ook vliegend hebt vastgelegd. Mooie serie weer, op en top herfst dat wel!

    groetjessss!!!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
