riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Gisteravond….

Posted by riaphilips op 19 september 2014

Toen ik gisteravond zat te genieten van een prachtige zonsondergang, had ik het geluk
deze twee reeën aan de overkant van de Schipbeek te zien…..🙂

 photo IMG_3578.jpg

*

 photo IMG_3630.jpg

*

https://i0.wp.com/i83.photobucket.com/albums/j306/bathmen/zonsondergang/IMG_3628.jpg

4 Reacties to “Gisteravond….”

  1. Het geeft altijd een kick als je deze prachtige dieren ziet!
    Extra mooi met het avond zonlicht.
    Je zonnetjes zijn ook vlammend!
    Groetjes

  2. Prachtig
    Als ik zou moeten kiezen, zou ik niet weten…welk van de 3 !

  3. hugove52 said

    Mooie zonsondergang, de tweede foto vind ik wel het mooist.

  4. Ank Pot said

    Dat is zeker een gelukkie, mooi hoor! Die mooie zonsondergang hadden we hier ook naar het schijnt maar helaas had ik een vergadering en zat dus binnen😦
    De laatste foto is een plaatje, wat mooi!!!!
    Fijne dag verder!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
