riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

“Battumse Karmse”

Posted by riaphilips op 29 september 2014

Het is weer eind september en dan staat heel Bathmen in het teken van de kermis.
De ouderen vermaken zich op de gezellige terrassen en de jongeren in de verschillende attracties.
Meestal is het goed weer bij dit evenement en zo ook dit weekend.

 photo IMG_4287.jpg

*

 photo IMG_4222.jpg

*

 photo IMG_4207.jpg

*

 photo IMG_4206.jpg

*

 photo IMG_4205.jpg

*

 photo IMG_4200.jpg

*

 photo IMG_4198.jpg

*

 photo IMG_4245.jpg

*

 photo IMG_4247.jpg

*

 photo IMG_4249.jpg

*

*

 photo IMG_4270.jpg

*

 photo IMG_4274.jpg

*

 photo IMG_4285.jpg

4 Reacties to ““Battumse Karmse””

  1. Hilde said

    leuk om zien hoe de kinderen zich amuzeren! een fijne fotoreeks Ria!
    hartelijke groet, Hilde

  2. Die gezichtsuitdrukkingen…geweldig
    Wat een vrolijke boel (en bedankt, mail volgt)

  3. Prachtig heb je de kermis in beeld gebracht. Gaat allemaal zo snel!
    In die botsautootjes wil ik nog wel een keer. Dat was altijd mijn favoriete attractie op de kermis.
    En ja heerlijk die zuurstokken of liever een kaneelstok, want daar ging en gaat mijn voorkeur naar uit.
    Groetjes

  4. Ank Pot said

    Je hebt prachtige gezichtsuitdrukkingen weten vast te leggen. Altijd leuk op de kermis, die laatste attractie is vast heel eng als ik het gezicht van dat eerste meisje zo zie😉
    Fijne avond!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
