riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

De kleuren van de herfst

Posted by riaphilips op 1 november 2014

Ik wissel mijn logs  over onze Spaanse vakantie af met de herfstbeelden uit mijn omgeving.
Ik begin meteen met een heel bijzondere paddenstoel…de Spechtinktzwam – Coprinopsis picacea…een zeldzame soort.

*

 photo IMG_7475.jpg

*

 photo IMG_7443.jpg

*

 photo IMG_7439.jpg

*

 photo IMG_7434.jpg

*

 photo IMG_7429.jpg

*

*

 photo IMG_7406.jpg

*

 photo IMG_7397.jpg

*

 photo IMG_7394.jpg

*

 photo IMG_7391.jpg

*

 photo IMG_7307.jpg

*

 photo IMG_7283.jpg

*

 photo IMG_7272.jpg

*

4 Reacties to “De kleuren van de herfst”

  1. Prachtige foto’s van de herfst. Ja wat is het dit jaar toch een mooie herfst
    Hoewel je soms snel moet zijn want had nog een groep kleurige bomen willen fotograferen. Mooi niet, want zag dat ze vanmiddag helemaal kaal
    waren en de gemeente ook al ijverig de bladeren had opgeruimd…!
    Fraai al die paddenstoelen, maar ook dit jaar weer een mooi paddenstoelenjaar!
    Groetjes

  2. hugove52 said

    Mooie serie.

  3. Jorvin, Merle en Esther said

    Wat een mooie, rustgevende foto’s, Ria. Prachtig!

  4. Ank Pot said

    Wow die Spechtinktzwam, fantastisch!! Prachtige serie (mooie Vliegenzwammen) maar ik ga, hoe kan het ook anders, toch voor de roestige Haas, geweldig!!!
    Fijne avond!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
